panorama3

panorama3

utorok 30. októbra 2012

Trochu háčkovania

Tak...a je hotovo, zimička už môže prísť a ja budem v teple :-)
Inšpirovala ma moja virtuálna kamarátka Renátka. 
Ona pletie a háčkuje ku nakrčníku čiapky, ale ja som viac na klobúčiky.
Zvýšilo sa mi ešte vlny tak nakoniec som pred chvíľou začala háčkovať aj čiapku :-)
a možno vyjdú aj rukavičky.
Látka na nákrčníku je,  moda fabrics- Etchings, vlna Lang Merinoseta.
Veľkosť som si prispôsobila k svojím potrebám.
...



A tu Vám predstavujem moju maličkosť :-))
Nakrčník je obojstranný, dá sa nosiť aj obrátene s látkou na vrchu.
Už teraz viem...že to neostane len pri mojej obľúbenej zelenej. 
Možno by mi sekla aj taká červená alebo možno modra?... alebo...
...

...
...



Takže moje milé, teraz už mate predstavu s kým mate do činenia :-)))
 Majte sa krásne a prajem pekný večer.

31 komentárov:

  1. waw, si kočka a nákrčník i čiapka sú suuuuprové!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)))že kočka...dík, pobavilo ma to príjemne. Som rada že sa páči háčkovanie.

      Odstrániť
  2. Boha jeho, tož to je epesní hákované čmaněníčko:o))). Klobúčik je luxusní aj nákrčník!!! Majuško, jsi v tom prďácká koc, s klidem můžeš vyrazit do ulic, ale jen v doprovodu manžela s flintou v ruce;-D. Páčko drahá moja.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďalšie krásne pobavenie :-))Míšo vrelé dík za Tvoju milú návštevu a suprový komentík.
      Vyludila si zomňa velikánsky úsmev, hlavne s tou flintou :-))) No čo už, roky nepustia
      a aspoň sa zasmejeme. Krásnu jesennú pohodu želám.

      Odstrániť
  3. LUXUSNE!!!A velmi ti ta farba pristane:-)))aj ta latka je na jednotku!!!fakt vydarene pa pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No fakt som natešená že sa Vám páči. Andrejka dík :-)pekný večer.

      Odstrániť
  4. Skvělá souprava! Nákrčník Ti moc sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Mrkla som k Tebe...a aj Tvoja verzia do chumelenice je perfektná.

      Odstrániť
  5. Ahoj Mery, veľmi rada ťa spoznávam, presne takto som sa ťa predstavovala, si peknučká, sympatická žienka a dlhovlasá ako ja :-)) si veľmi šikovná, klobúčik a nakrčník ti pristane, je to krásna práca, klobúk dole :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yvetka ďakujem krásne :-))Fíha tak si trafila?...mne sa veľmi málo kedy stane že trafim,
      väčšinou skoro naopak :-(
      Dnes som Ťa navštívila, piekla som tvoj koláčik jablkový od babičky, použila som tu dolnú
      inšpiráciu šulkané pásiky na vrchu.

      Odstrániť
    2. jééj, tak to sa teším, ďakujem :-))...a veru, ja tiež niekedy na vrch koláča dám tie šulkavé pásiky, keď sa mi nechce robiť celý plát :-P

      Odstrániť
  6. Mery tebe pristane akákoľvek farba , si kočka a navyše veľmi šikovná . :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jej, no konecne vidim, co si to motkala :) Ano, pisala si v minulom blogu, ze chystas nieco na hlavu a krk, aby bolo teplo ... ale to je straaaasne siroky pojem, mna v prvom rade napadla brmbolcová ciapka a sal .... ale kludne to moze byt aj bareta, bekovka, a hoci aj vrece :D terajsia moda je taka, ze cokolvek .... ale nic mi nesedelo k Tebe tak som vsetko zavrhla a cakala :) A oplatilo sa pockat, krasne si to vymyslela a aj to podsitie je nadherne ... no a modelka ani nehovorim, prva trieda :) !!!! Si proste sikovnica sikovna !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Marti, toľko chvály si hádam ani nezaslúžim :-))ale poteši to veľmi.
      Lebo veľká radosť keď si to človek spraví sám, ale keď to ešte aj druhí pochvália
      radosť dvonásobná. Pekný večer prajem.

      Odstrániť
  8. Mery, tak tomu sa povie súpravička. Úžasná farba a to prevedenie. Klobúk dolu,alebo hore... Keď bude zima, tak samozrejme hore. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem za komentík Andrejka, som rada že sa páči. Prajem krásny sviatočný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mery krásné a moc Ti to sluší, jsi milá a ráda Tě poznávám, přeji krásný den...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Sonia, potešila si ma, aj Tebe krásny deň :-)

      Odstrániť
  11. Mery,
    vítám tě u mě na blogu :-)
    Mám velkou radost, že i blogující slovenky ke mě našly cestu!
    Ale nepřeháněj, já a šikovnica?
    Byla jsem teď já u tebe a to je teprve krásy, tolik krásného háčkování, šití, zavařování, pečení, kytiček,....NÁDHERA!
    Ty jsi šikovnica !

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem za privítanie a milý komentík :-)Samozrejme že si šikovnica, napr...Tvoje venčeky
    a súpravička do postielky atď...na toto je treba mať šikovnosť a ešte aj trpezlivosť :-)
    Pozdravujem Ťa a prajem krásny víkendik.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Mery, kloubouček i nákrčník se Ti moc povedly a moc Ti sluší!!!! Mery, užij si pěkný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne a prajem pekný víkendik aj Tebe :-)

      Odstrániť
  14. Chvilku tady nejsem a tady se objeví taková krásná modelka! Sluší ti to a šálka a klobouček je opět z tvých rukou perfektní. A zelenou mám také moc ráda! Tahle zelená je naprosto dokonalá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťka si sama sranda, že modelka :-))Ďakujem a pekný večer.

      Odstrániť
  15. Nádhera, nádhera, nádhera - nic jiného se nedá říct.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. teda tiež viem háčkovať, ale doposial som uháčkovala len rozne dečky. Čiapky alebo iné časti oblečenia ešte nie..
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba skúsiť aj take...háčkuješ krásne si šikovná, ďakujem za návštevu.

      Odstrániť
  17. Ta supravicka je nadherna....a ako Ti pristane.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...