panorama3

panorama3

štvrtok 13. septembra 2012

Vankúše...

Krásny večer prajem ...
...
Niekedy veľmi dávno, možno tomu bude aj 35 rokov ako som vyšívala tieto vankúšiky.
Určite veľa z vás ich tiež vlastnila, ba dokonca aj vyšívala, však?......
V tom čase veľmi leteli ...niektorý vydržal až dodnes :-) a niektoré som už udržiavala
 len kôli tomu že si ich možno niekedy aj vyšijem znova. 
 Keď som pri minulom upratovaní v záhradnom domčeku 
zistila, že na jednom si už aj myška pochutnáva,  prišiel deň "D"...
Ani si neviete predstaviť ako šťastne som chytila ihlu do ruky, usadila som sa do záhrady 
a každučký voľný čas  využila na vyšívanie, niekedy hoc len 15 min. :-))
Veď už bolo na čase...to uskladňovanie ovocia a zeleniny mi už tieklo
cez hlavu. Zaváranín už máme hádam aj na tri roky :-))
Dnes som dokončila prvý, druhý mam v polovičke...
Tak Vám ho predstavujem. 
Možno pre niekoho budú vyzerať staromódne, 
ale keď mne sa tak páčia :-))
...









Ďakujem za návštevu,  prajem krásny posledný deň v týždni a po ňom nádherne prežitý víkend...

5 komentárov:

  1. Mery, to bylo hezké vyprávění!
    Ať ti jde dílo hezky od ruky!
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem dievčatká...a dík za návštevu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mery, krásne si to opísala a vankúšiky sú nádherné, si šikuľka a milo si mi pripomenula, že mám tiež niečo podobné odložené a kedže mi je to srdcu blízke, tak to bude mať u mňa stále miesto :-))....prajem krásny nový týždeň :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Yvetka. Tak predsa tie vankúše ešte nevymreli :-))vlastníš ich aj Ty.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...