panorama3

panorama3

streda 1. augusta 2012

Môj ďalší restík...

  Prajem Vám krásny večer.

 Dnes bol ďalší jeden z horúcich až dusných letných dní. 
Poobede, keď už bolo navarené, upratané som mala na výber,
alebo sa zašijem do svojej izby k dokončeniu taštičiek, na severnú stranu, 
kde poobede slnko páli ako o život. 
Alebo doháčkujem dávno, predávno začatú dečku na stôl do haly.

Rozhodla som sa pre tú druhú alternatívu, dokončiť dečku :-)
Keďže v záhrade na lavičke pod stromom bola super klíma :-), zvládla som to. 
Je síce pravda že dokončovania už bolo len veľmi málo,
 ale radosti, hlavne z dokončenia veeeľa, veľa. 
A takto mi odbudol ďalší rozrobený rest, 
lebo tých restov mi už akosi pribudlo :-(

Ani nie tak dávno, som nemohla začať novú vec, 
pokiaľ som nedokončila rozrobenú, 
no teraz už asi starnem, bojím sa že stratím nápad, alebo vzor, 
a tak to radšej začnem s tým, že niekedy to raz ...dokončím :-)
A možno aj preto, že už nemám takú trpezlivosť, 
a nedokážem robiť dlho jednu vec, potrebujem zmenu. 
Tak bolo aj u tej dečky, je pomerne veľká  120 x 90, 
tak sa mi zunovalo tá jednotvárnosť, a robila som ju možno aj na 5 pokračovaní :-).  
Tie hviezdice v strede mali byť 4...no keď som zistila, 
že jedna hviezda mi zaberie času ako 5 kvetinky, 
veľmi skoro ma tá 4ka prešla.  
Myslím že kecania už bolo dosť a tak následuje 
prezentácia môjho takmer ročného diela...:-)))


To je tá hviezdica, časovo za 5 kvetiniek




Zajtra sa pokúsim o ďalší rest :-) Majte sa krásne a ďakujem za návštevu...

18 komentárov:

  1. Jej krasne!!!aj sa učim hačkovat,ale ja len take drobnosti,ale toto je ozaj umelecke dielo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heh, že umelecké dielo :-)))Ďakujem krásne, si potešila dušičku...

      Odstrániť
  2. Dečka je překrásná, jemňoučká ... moc se mi líbí!!! Krásné letní dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau,tak to je prostě krása. Když vidím tvé háčkované krásy, vzppmenu si vždy na svou babičku, jak se mě snažila naučit háčkovat...ale kdepak já, nedávala jsem pozor a nechtěla se to moc učit. Teď bych moc, moc chtěla a už není, kdo by mne to naučil tak krásně, jako to umíš Ty, Mery! Máš zlaté ruce. Těším se na další tvé resty !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peťka tak nádherne si to napísala, až človeka to povzbudí a potísne ďalej :-) Ďakujem veľmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zlate ruky mojej Mamky - doslova. Joj no aj mna si tak ucila hackovat pamatas a stale ked som spravila chybicku v riadku, tak rozparat a zase znova :D hihi... no uz je to nastastie za mnou a uz sama COKOLVEK co robim, tak robim poriadne a sa aj vratim a opravim chybicku. Lebo si stale spomeniem na tie parovane riadky :))). Presne taky je zivot, ked chceme nieco dokonale, musime mat k tomu aj dokonaly pristup. A takto aj vyzera teraz ta decka, proste dokonala krasa bez jedinej chybicky, to Vam mozem potvrdit HAHA :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dianka potešila si ma teraz riadne, že si to ocenila...veď mi Ťa vtedy bolo ľúto :-( ale...
    vieš aka ja som, chcela som vtedy aby si to poriadne vedela :-))Keby si pokračovala s chybou, tak by si sa z toho nevymotala. A teraz vieš tak krásne všetko poriadne do detailov, si šikovnica moja. Pozdravujem Ťa, a dobrú nocku prajem. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prekrásna dečka ... a určite hlavne ten pocit, keď dokončíš niečo, čo na svoj čas čaká už dlho....ja ten pocit milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak ten pocit je neopísateľný :-)ďakujeeem krásne M.

      Odstrániť
  8. perfektna dečka mne sa veľmi pačia take spajane dečky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ta je opravdu nádherná, krásná práce, náročná, ale výsledek ti určitě udělal velkou radost...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Sonia za komentík, tak ako píšeš dala zabrať ale pocit je to perfektný :-)

      Odstrániť
  10. Ahoj Mery, dečka je vážně nádherná. Ještě náročnější než háčkování ale muselo být, myslím, vypínání.
    Měj hezký víkend
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka aj Tebe za nádherný komentík, vypínanie dalo zabrať, lebo som to musela upínať aj v strede.

      Odstrániť
  11. wau Mery, ty vieš vždy tak milo potešiť, tá dečka je nádherná, ako dobre že si sa ju rozhodla dokončiť :-))...a fotky sú prekrásne, ako všetky od teba! Prajem krásny večer, mne si ho tiež spravila .-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...