panorama3

panorama3

utorok 30. júna 2015

Dnes...

krásny utorok prajem ...
...
...chcem sa aj takto poďakovať Vierke  tu  za nádhernú knihu ktorú mi darovala.
...
Už ju mam aj prečítanú ale boli sme preč na predĺženom víkende a som to tu
nestihla dať.  Ďakujeeeem Vierka, je krásne napísana, očarila ma a veeeeľmi potešila.
Dokonca som sa v nej aj našla...
...
...
Podarilo sa mi už dokončiť aj druhého anjela. Môj je anjel radosť z jabloňového dreva
a pre kamošku k jej okrúhlinám som vyrobila anjela ochrany, z dreva slivkového.
Na brušku ma vzor z hrče (rástol tam bočný konár)
...
Takto im to spolu na chvíľku svedčí, ale teraz je už na mieste tam kam bol určený :-))
...
Keďže ja si netrúfam vziať do ruky obor pílu, vždy mi na hrubo pílou oseká
torzo manžel a potom už pokračujem ja, v brúsení, šmirgľovani, atď...
...
Aaaach piliny, ostáva v dielni hotová spúšť :-)) a dokážu aj poriadne zatočiť s dýchaním.
...
...pripravené torza na ďalších troch, slivka, jabloň a hruška...
...
...
...najpiplavejšia práca...a horor keď tesne pred dokončením sa odlomí palec :-)
...
pred a po lakovaní...
...
...
Hotovo...
...
Polievočka...špenatovohráškova s kôprom.  Mňaaam.
Vybrala som dnes všetok hrášok, špenát a zasiala nanovo...
...
Orechy naložiť do liehu ešte stíhate... tu  recept tu  moje sa už dva týždne farbia :-)
Tento rok dvojnásobná dávka :-)
...
Majte sa krásne, všetkých zdravím a ďakujem za návštevu.

29 komentárov:

  1. Anjelikovia vyzeraju uzasne...to s tymi pilinami poznam, lebo akurat brusime dreveny stol, aj lavice a piliny su vsade...hlavne tie jemnulinke :-) Ale stoji to za to, ze? Kazdy anjelik je iny a to ma na rucnej praci a dreve fascinuje...sikulka si :-) Orechy mame nalozene tiez, bude orechovica aj u nas...maj sa krasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak to musela byt pitlanicka s anjelikmi, ale nadherna praca a nic sa nevazi viac ako rucna praca ;).. toho palca mi je luto, to muselo hodne boliet :)) som sa trosku ironicky zasmiala az preslo do placu :D no chudatko...

    orechovica to si pamatam, bola uzasna.. zacalo to jednym malym poharikom a potom si mi naliala asi 6 a uz som nevladala :)) no sranda..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dianka...to s tym palcom nie mojim...ale drievko mi po dokončeni zlomi a môžem začínať znova :-) viď na fotke :-)) Anjelik išiel k Dáške kamoške, poznaš. A orechovka na Vianoce bude zas, heh ak budeš doma :-( Pozdravujem Ťa srdiečko.

      Odstrániť
  3. Mnam a tu polievku skusim, vyzera uzasne :)) ako vzdy od Teba ;) skvela, zdrava inspiracia..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre Teba ako stvorena, baby špenatik bio...hrašok ktorý si sadila ty s Bohuškom a hoooodne kôpru :-))

      Odstrániť
  4. Krása!!! Obdivuji tvoji manuální zručnost! A děkuji za připomenutí ořechovky, bych se do ní měla taky vrhnout, o V8nocích měla úspěch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hanka, orechovica musí byť aj u nas ma úspech. Pekne dni prajem.

      Odstrániť
  5. Veľmi krásny darček!
    A z vlastných rúk sa cení!
    Pozdravujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Danielka, dik za návštevu a komentarik. Potešilo, krásne dni prajem.

      Odstrániť
  6. Anjelikovia sa ti podarili su pekne. O domacej orechovici som este nepocula. Pozrela som si aj v predoslom prispevku, ale recept nikde. Viem ze ho najdem na internete, ale no skoda. Aky lieh pouzivas, okrem vanilkoveho lusku co este davas do toho. Cukor?. A tiez ma zaujalo ze teraz sa da hrasok zasadit, ? Vyrastala som v panelaku ,so zahradou to nejak neviem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj...tak receptik bol trošku ďalej, http://unasnakopecku.blogspot.sk/2014/07/orechovka.html Ďakujem za návštevu a komentárik.

      Odstrániť
  7. Maruško andělé jsou neskonale krásní a co dají práce. Jsi neuvěřitělně šíkovná. Pokaždé mé ohromíš něčím novým. Krásné letní dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné Maruško, a koukám hrášek, u nás teprve kvete:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajko možno si neskôr sadila...môj už skončil a zasiala som ďalší :-) Dik za komentarik.

      Odstrániť
  9. Maji, andílkové jsou nádherní a kamarádce jsi určitě udělala velkou radost. Jsi prostě šikulka.
    Polívečka vypadá báječně a ořechovice bude jistě dobrá.
    Maji, měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Janka, myslim že sa páčil... Dik za komentárik.

      Odstrániť
  10. Teda, ty jsi ale šikovná. Všestranně. Andílci jsou úžasní.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Anjelíci nemajú chybu. Nádhera!!! Zdravím. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentarik a som rada že sa pači potešilo :-)

      Odstrániť
  12. Perfektná práca Mery....výrobky z dreva mám veľmi rada či už úžitkové alebo okrasné...šikuľka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka aj u mňa výrobky z dreva prevažujú...ďakujem.

      Odstrániť
  13. Maruško, nádherní andělé jsi neuvěřitelně šikovná. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Maruško, tvoji andělé jsou andělští!
    A polévka i budoucí likér vypadají hodně dobře!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Mery nestíham prispievať nieto ešte kontrolovať, čo kto pridal na blogu no dnes som natrafila na tvoj príspevok s anjelmi a sú prekrásni, nechcelo sa mi veriť, že to drevo vyzerá tak skvostne po prelakovaní ,mne pripada ako olivové ,že má tolko odtienov, nádherný nápad a krásna práca ,pekné leto,Erika

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...