panorama3

panorama3

piatok 14. novembra 2014

Zima sa blíži...

ja vieeem...vonku to tak ani náhodou nevyzerá :-)
Ale večer už treba na seba niečo prehodiť. 
...
Dlho som uvažovala ako dať na jedno miesto 
všetke prikrývky, najprv som si kúpila košík, je síce dosť veľký 
ale iba na dve max...tri menšie. 
Potom sa mi podarilo zohnať po dlhšej dobe prepravku aj ta nebola to prave. 
...
Prešacovala som nejaké Weby, na Pintereste objavila zopár rebríkov, ktoré mi hneď zaimponovali.
Ešte v lete na bazoši mi padol do oka drevený rebrík, veď sa zíde....a zišiel :-))
...
pred                                                                                    po

...
Stačilo poriadne vyšmirgľovať, natrieť základ, na to matný vrchný náter. Tu je výsledok.
Na Jar môže poslúžiť na terase ako stojan na kvety :-))
...
...
...
Na konárik našej kučierky (tak ju ja volám ja), harmonikový anjelik. 

...
...
Ďalšia včera začatá moja večerná zábava :-)) Ako vidite jedna je hotova "ale" sekla som sa na vlne.
Je po uháčkovani celkom do žlta, nepači sa mi...pre babätko musí byť bielunka :-)
Hneď som utekala za inou vlnou a zviťazila Bambino...je vidno aj rozdiel.
...
Takto vyzera spojený vzor a detail na háčkovanie...
...
...
A nielen ja sa po večeroch zabávam...takto pokračujú naše stoličky, manžel pedantne zbrúsil úplne všetok starý náter a skúšal novy, myslím že môže byť...
...
V záhrade ešte stále nejaké ovocie dozrieva, kvety z posledných síl otvárajú púčiky 
ale tento záber sa mi páčil viac...
V pozadí Sninský kameň, pohľad z domu pred zotmením ...fotil manžel.
...
...
Prajem krásny víkend, aj naďalej super počasie, ďakujem za nahliadnutie a prípadne komentáre.
Ja idem do záhrady využiť čas keď nefúka, k mojej najneobľúbenejšej robote :-((
zhrabovaniu lístia, snáď jediná robota ktorú neznášam.

32 komentárov:

  1. Ahoj Marienka, najviac sa mi páči ten rebrík - krásne dotvoril atmosféru izbičky, ste šikovníci !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potešila si že sa ten nápad páči :-) Ahoooj krásny vikend prajem.

      Odstrániť
  2. nádhera... a závidím hlavně ten prostor, kde si něco podobného můžeš dát. Já , ač bydlím v domečku, tak nemáme ani kousek místa pro podobnou dekoraci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš Jitko že mi to už veľakrat bolo povedane :-) Keď som navrhla hneď na začiatok že tie steny troch izieb idu preč, manžel chytal šok. Potom zavolal stavebneho ing...aby schválil môj nápad, čo sa aj stalo :-) a teraz čim ďalej tym viac to oceňujem, lebo sa môžem konečne do sýta vyšantiť a meniť kde čo chcem :-)) Ďakujem krásne za návštevu a komentar. Krásny víkend Ti prajem.

      Odstrániť
  3. Ten nápad s rebríkom je super :-) hlavne, keď máš naň i miesto...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maruško, co ty všechno nevymyslíš:_) Nádherný nápad se žebříkem, perfektně ti do toho koutu pasuje. Super. Těším se na hotové židle, pak asi pošlu moje staré na restaurátorské práce k vám:_))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha ha ha...si ma rozosmiala, no dobre pošli ale nezaručím že ich vrátim :-)) Maj sa krásne a pekný víkend prajem.

      Odstrániť
  5. Maruško to je velice šikovný nápad s žebříkem , praktické . No my a zima ... snad ještě pár dní počká , já stále ještě dodělávám nějaké resty na zahradě . Moc pozdravuji a krásný víkend , Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šarko ďakujem za komentár. Aj ja ešte stale zazimovavam záhradu, počasie našťastie praje a tak je to príjemnejšie.

      Odstrániť
  6. Maruško člověk se nemá bát experimentovat, takový obyčejný žebřík a co nadělá parády, a osvětlený už navodí i vánoční atmosféru. U Tebe se najde vždy něco nového, krásný konec týdne i Tobě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No krasny rebrik, to je ale skvely napad :)))... Nuz to s tymi stolickami, to musi byt riadna robota, Tatik ma co robit, chudak, ze ho to bavi :))...deka pre babatko je uzasna, tiez velka robota. Vidim, ze beries svoju babickovsku a ulohu tety atd na plny uvazok :D..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dianka veď nas dobre poznáš :-) ja vždy musím niečo vymýšľať :-) a tatik taketo veci veľmi rad robí...ide len o čas keby ho bolo viac...ahoooj cmuk.

      Odstrániť
  8. Nápad suprový,ale mě se nejvíc líbí ta hačkovaná deka, ta je úžasná. Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No vidím, že u vás se tedy fakt nezahálí! jedna deka hezčí než druhá, štafle domácí jsou taky super, renovujete další kus nábytku...
    Moc zdravím Mery a přeji hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko si mi zalichotila až ma ohrialo, ďakujeeeem.

      Odstrániť
  10. Maruško, žebřík je tedy suprový! Také stále řeším kam se všemi dekami.. Vyřešila jsi to skvěle! Háčkování.. smekám a renovace.. WHAU.. těším se na výsledek ♥ :-) krásné dny....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je tak mile prečítať si toľko krásneho pohladenia, Veľke ďakujem, krásne dni aj tebe.

      Odstrániť
  11. Ahoj Maji, žebřík je dobrý nápad. Máš to moc pěkně nazdobené. Deka je suprová , líbí se mi vzor.
    Židličky se začínají hezky rýsovat, manžel je šikovný. Fotky před setměním se povedly.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka veľke ďakujem za tvoju milu návštevu u mňa a komentárik.

      Odstrániť
  12. Ahoj Mery, dlouho jsem již u tebe nebyla na návštěvě a nevycházím z úžasu, kolik krásných věcí jsi vytvořila.
    Źebřík v obývacím pokoji je bezva nápad, krásně vypadá.. Tvoje háčkování - nad tím úplně žasnu.
    Do těchto vzorečků bych se nikdy nepustila . Mery, krásně jsem se pokochala.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivka ďakujem za návštevu, mile od teba že si sa zastavila :-)

      Odstrániť
  13. Ahoj Merynko, tvoje rychlost v realizování nápadů je úžasná, nejsem tak rychlá, ale též dělám více věcí najednou a to mě trochu brzdí. Žebřík je prima nápad a líbí se mi tvoji Andílci :O). Dečka pro miminko je krásná, moc pěkný vzor. Já jsem si objednala Patchworkovou, protože ho neumím šít, ale moc se mi to líbí a miminko se narodí až na jaře, tak to paní v klidu stihne. Podzimní dny jsou teď hodně pošmourné a vlhké, ale zahrádka je hotová. Merynko měj pěkné dny Maryša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marienko ja to robim tak rýchlo lebo keď to čo ma napadne neurobím hneď, tak buď zabudnem čo som chcela alebo vždy potom niet už času :-)) Maj sa krásne.

      Odstrániť
  14. Ahojky Maruško, dlouho jsem u tebe nebyla a nestíhám dočítat. Ty máš někde ve sklepě permoníky, ne? ;-) Štafličky vypadají suprově. Nad háčkováním jenom vzdychám - KRÁSA! Rozdíl v bílé je veliký. Taky se mi už stalo, že bílá nebyla bílá... ;-( Musím pochválit i manželovu fotečku, takovéto obrázky mám moc ráda. :-) Maruško, měj se prímově. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Dáška...tak aj tebe sa to stalo, no keď som videla tu vlnu v obchode fakt bola krasne biela ani by ma nenapadlo porovnavať s inou :-( Jeee a tie permoníky...no pôjdem to zajtra zistiť :-)) Ďakujem za návštevu a maj sa krásne.

      Odstrániť
  15. ... tak si si splnila sen s rebríkom :-) ... vyzerá to super :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano Dáška, trvalo to ale predsa prišlo aj na neho :-) Ďakujem za návštevu.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...