panorama3

panorama3

nedeľa 23. novembra 2014

Koleda

...na vytlačenie. 

...
Dostala som od virtuálnej kamošky koledu... ( ďakujem Janka K.) 
 po obojstrannom vytlačení sa koleda dá použiť aj na rôzne vianočné ozdoby. 
Okrem anjelika som návod čerpala z Pinterestu... tu
Zajtra ešte budem tlačiť na jemný papier ktorým sa bude dať zabaliť aj guľa...
Ak by sa niekto chcel tiež tak pekne zabaviť, koledy pošlem :-)
...
...
...
Do kornútku som zabalila voskový pohárik na vodu...
...
...
Domčeky...
...
ušlo sa konečne aj im trochu času na dokončenie :-) 
...
Je to taká skladačka, natrela som ich len z troch strán a na nenatretej 
sú namaľované aj okienka, čiže sa dajú otáčať podľa nálady :-)
...
...
A ešte mega orechy trochu inak...
...
Po pravej strane za misou je klasicky náš akože ...najväčší orech ktorým som porovnávala
 aké sú tieto veľké. Doniesol ich syn od kamošky, že im v stodole tak poklíčili. 
...
...
Skúsila som ich dať do hliny, snaď sa ujmu a budú, mega orechy :-))
...
Je to neuveriteľné ako ten čas letí...na budúcu Andrejovskú nedeľu už zapálime 
prvú adventnú sviečku ...
Takže od zajtra začínam motať venček z prútia...aby som ho koncom týždňa
mohla ozdobiť čerstvou čečinou zo záhrady a sviečkami.
Majte sa krásne, ďakujem Vám za Vašu priazeň a pekný týždeň prajem.

24 komentárov:

  1. Mery, moc krásné! Koleda na výrobcích vypadá skvěle. Mohla bych tedy poprosit o její zaslání? Můj email je : j.fejfusova@seznam.cz. Moc děkuji a přeji nádherné dny. Inka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Inka, ďakujem za komentár. Koledu som sa snažila poslať ale až na piaty pokus som zistila že si dala za cz bodku tak mi to nechcelo prejsť :-))

      Odstrániť
  2. Maruško, to je nádhera:-) Moc se mi líbí domečky a práce s koledou. Kolegyňka přinesla do práce návod na nádherné kvězdičky, které vyrábějí děti na vánoční jarmark, toto mi to připomíná:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanko ši mila, ďakujem krásne za tvoju návštevu a komentár.

      Odstrániť
  3. Mery,
    koukám, jak různě se dá využít koleda :-)
    Toho andílka jsem vloni dle tvé předlohy dělala blogérkám z notového papíru a sobě jsem ho ještě nevytvořila.
    Přeji ať Ti mega ořechy vyklíčí a rostou.
    Na věneček se také chystám!
    Krásné dny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ilonko tak do toho, posielam koledu a teraz si už zhotov aj pre seba :-) Ďakujem za návštevu, komentár a prajem krásne dni.

      Odstrániť
  4. Ty andilci jsou krasni a vubec vsechny ozdoby jsou krasne, Doufam ze se orechy ujmou a hezky porostou. Preji vam vsem pohodovy tyden

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaaj a to by som bola Elinko veľmi rada aby porástli...Ahoj krásne jarne dni ti prajem.

      Odstrániť
  5. majka, domčeky nádherné a aj aj si prosím poslať motlidbu...janee33@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásné tvoření , domečky jsou krásné :) ... posílám pozdravy , Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maruško, tvoje černo bílé tvoření je perfektní - koleda, andílci a super nápad s tím kelímkem v kornoutu.
    Ty ořechy se ti jistě ujmou, já občas tahám že záhonů hotové rostlinky z ořechů od sousedů...
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko beriem ťa za slovo...kiež by si mala pravdu, veľmi by som ich chcela. Ďakujem krásne za návštevu.

      Odstrániť
  8. Parádní výzdoba a jestli dojde na koule, to bude luxus. Domečky nemají taky chybu, podle nálady se bude měnit ulice :-))). Moc zdravím, Kája.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tvoju milu návštevu a komentar, pozdravujem.

      Odstrániť
  9. Marunko, moc ráda sem chodím nakukovat a kdybych si mohla taky přát zaslat koledu, posílám adresu
    majka.urb@seznam.cz
    a ty napučené ořechy, jak je příroda silná, že?
    krásný den Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Maruško krásná andělská výzdoba :-) Já jsem letos zasadila naklíčené jedlé kaštany, tak doufám, že budu mít také stromeček , krásné dny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Soničko nech sa tvoj gaštanik drží a skoro zarodí, a dúfam že aj môj oriešok :-))

      Odstrániť
  11. Ahoj Maji, máš parádně nazdobeno. Moc se mi líbí domečky . Mega ořechy se určitě ujmou, nám každou chvíli račí ořech na kompostu ( vždy je tam zanesou nějací ptáčkové).
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka som rada že sa domčeky pačia, ďakujem za návštevu :-)

      Odstrániť
  12. Jej Maji, tie domculiky su uzasneeeeeeeeeeeeee...ja nechapem ako mas vsetko tip top vzdy a pritom stale cosi kolo domu robite si n aklucik???
    moc pozdravujem a dakujem za meilik urcite tu krasu vyskusam ...super to vyzera ..si sikulka Maji....

    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mirka za komentárik a že si tu nakukla, aj si ma pobavila...že na kľúčik :-)) Ahoj a krásne dni prajem.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...