panorama3

panorama3

pondelok 2. septembra 2013

Postup ...

ušitia taštičky na prosbu niektorých z vás...
myslím že sa taký postup možno hodí aj ďalším, tak dávam tu pre všetkých :-)
...
Všetko čo k tomu potrebujete...Vatelín, latku vnútornú, lícnu, krajku a zips čím dlhší tým sa ľahšie našíva...čiže kľudne môže aj prečnievať, aj tak sa potom odstriháva.
tu sú rozmery, ktoré si môžete upraviť po svojom ...ja mam tieto rozmery od Dášky.
...
Zošiť stredný pás s hrebeňmi, (alebo ečkom ) 
...
podložiť vatelín, našiť krajku a obšiť dookola krokovacou pätkou...
...
...
...
našiť zips na jednu stranu aj s vnútornou látkou...
...
obrátiť a preštepať po lícnej strane zipsu...
...
tak urobiť aj s druhou stranou, zips musí byť rozzipsovaný, ( teraz by sa mi hodil oveľa dlhší zips...)
...
ušijeme si úchytky, z vystuženej  látky ...
...
naložíme ich na zips lícnej strany...
...
a odštepame hneď aj s prúžkom naraz, všetko za prúžkom odstrihneme...
...
a preštepujeme ho z druhej strany...
...
...
malo by to z rubnej strany vyzerať takto...
...
A tu je finále...
...
Dúfam že som niekomu pomohla,  prajem veľa elánu, chuti do šitia  a budem rada ak sa tu pochválite so svojím výrobkom. Krásne dni prajem moje milé blogerky. 

41 komentárov:

  1. Nádhera! A návod vypadá slibně, až bude čas, tak bych taky vyzkoušela:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maruško, můžeš ještě doplnit rozměry? Nejsou vloženy odkazy. Děkuji:-)

      Odstrániť
    2. Hanko ďakujem že sa páči. Rozmery tam sú, na druhej fotke, viac ti rozmerov netreba. Podľa týchto rozmerov vystrihneš a potom už len šiješ ako vychádza a všetko pekne sadne :-)

      Odstrániť
    3. Děkuji, já je neviděla:_)Asi půjdu stříhat:-)))

      Odstrániť
    4. Maruško, já jsem na tohle trochu natvrdlá, ale zkusit bych to chtěla. Pochopila jsem správně, že až budu mít sešivou vnější stranu, podle ní ustřihnu "podšívku"? tedy jako obdélník, pak sešiju s vnější lícovou látkou a přebytky ustřihnu? Raději se ujišťuji, jestli jsem to pochopila správně.Předem děkuji za odpověď:_)))

      Odstrániť
    5. Ano Hanko presne tak, ja vnútornu látku nequiltujem ...

      Odstrániť
  2. Mery, teď nám sice jiné priority :o), ale jak se dokopu ke strojům, tak hned vyzkouším!
    Super návod. Díky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maji uzasny postup, je v celku nadhernaaaaaaaa ale pre seba by sa mi ju urcite sit nechcelo, co sijem so zamerom pre seba vzdy dopadne katastrofalne :))) dakujeme ..pekny vecer Maji :)
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka si srandovná :-)veď najprv pre seba...nie?...aj tebe krásny večer.

      Odstrániť
  4. Čo dodať?...hurá do práce :-) Ala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wooou naozaj?... som rada že som ťa vyhecovala :-))

      Odstrániť
  5. Oh, was für eine Arbeit. Das Ergebnis ist wirklich wunderbar.
    Liebe Grüße Marianne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke schön, ich wünsche Ihnen einen schönen Abend. Mery

      Odstrániť
  6. Mery, úplná rozprávka! Ďakujem! Určite raz skúsim. Ešte neviem kedy, ale raz sa k tomu určite dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potešilo ma Katka, som rada že padne na úžitok :-)

      Odstrániť
  7. Maruško s tím prošíváním a kraječkou úžasné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Takto na fotkách to vyzerá ako brnkačka, ale netrúfla by som si. Možno keď budem mať našitých aspoň 100tis. km tak sa do nej pustím :) Ďakujem za skvelý návod, s dovolením som si ho dala na Pinterest.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za návštevu Renatko, kľudne si ho tam maj, veď postup je verejný :-)Inak dnes som ja u teba zase narazila na čistenie striebra, tak to idem skúsiť na môj príbor :-)

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. Ďakujeeem pekne Blanka, potešilo :-)Pekný večer prajem.

      Odstrániť
  10. náádhera!! OBDIVUJI každého, kdo tohle dokáže.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dokonalé! Návod i taštička! Děkuji za návod. Krásný večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvělý popis , krásná taštička. Určitě se o ni také pokusím. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada Marienka, už sa teším na výsledok :-) M

      Odstrániť
  13. tak ja tieto taštičky šijem inakl (ono to aj vdno, bok vyzerá inak), ale aj toto je super !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maťka keď jednoduchšie, beriem :-))Každý mame ten svoj rukopis. Dostala som iba rozmer
      a postup som si zvolila sama svoj. Veď Ty si tak zručná a šikovná že netvrdím že ten Tvoj postup by nebol zaujímavejší. Krásny deň prajem u nas je nádherne slnečno aj keď po daždiku.

      Odstrániť
  14. No, nevím, Maruško, tohle asi nedám, ale je tááák krásná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Marienka,je to perfektný návod.Určite vysúšam.Teraz mám veľa roboty,pripravujem sa na tu svoju výstavu.Drž i palce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko ďakujem že si ma navštívila a držím palce :-)

      Odstrániť
  16. Teda, děkuji moc za super fotonávod!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dobrý večer Majka.Krásna taštička a výborný foto postup.Zajtra skúsim,snáď sa vydarí.Ďakujem Marta Ď.Neviem to to inak poslať,len cez anonym.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Marti...som rada že mi napísala komentik. Nevadí že si napísala pod anonymom, podpísala si sa a ja viem kto si :-)) Už sa teším na fotku hotovej taštičky, si šikovna ľavou to zvládneš podľa toho postupu :-) Krásny deň prajem.

      Odstrániť
  18. perfektny postup určite aj ja vyskušam :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...