panorama3

panorama3

pondelok 19. novembra 2012

Víkendovka

Krásny večer prajem a ďakujem všetkým za milé návštevy
ako aj za nádherné komentíky ktoré mi zanechávate.
...
Tento víkend som pripravovala darček veľmi milej osôbke, ozdoby na 
vianočný stromček k jej sviatku.
Ja už také mam z minulého roka, ale za chvíľu k nim pribudnú  aj v ďalších
vianočných látkach ktoré som tiež cez víkend rozrobila a  budú
zdobiť vianočný stromček vonku pred hlavným vchodom.
...



A puzdierka na darčeky...

Ráno v záhrade ...
... 

 Objavila som  na blogu  u šikovnej maryny úžasné roládky, 
a nedalo mi sa s touto pochúťkou nepodeliť aj s Vami :-)
...postup nájdete tu...
Ja som si ho trošku upravila, chlebík som si upiekla domáci v pekárničke a plnku
tiež podľa našich chutí, skoro každá roládka bola iná.
Hneď som ich využila pre pohostenie našich priateľov a pridala okrem iného aj 
šunku plnenú strúhaným chrenom  so šľahačkou.
...



...
Majte sa krásne, teším sa na vašu návštevu a komentíky ktoré mi zanechávate.

25 komentárov:

  1. Krásný stromeček budeš mít..... roládka vypadá pěkně, musela to být dobrota..... a zase fotka Tvé krásné zahrádky, taková lávka by se mi taky tuze líbila, aj s vodotryskem, ale u nás by se vešla možná tak miniatura:-))
    I když proč ne, možná si na jaře nějakou pidimini vyrobím:-)))
    Měj se krásně
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ozdôbky sú nádherné a Modrý portugal tejto značky mám tiež rada. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oooch, nádherná jeseň v záhrade! tvoje blogy sú plné inšpirácií a chutí! to je nebezpečné:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne Marienka ... to piplavé šitíčko i pečeníčko isto dalo zabrať, ale Ty vžy všetko tak prezentuješ, že to bola "brnkačka" - a to sa mi páči ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mery,krásné ozdoby, na vánočním stromečku určitě krásně vyniknou, a jako vždy jsi mi nadělala chutě, určitě Tvým přátelům velmi chutnalo. Tvá zahrádka je kouzelná i když je zima,zase zcela jíná atmosféra...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi, veľmi krásne Vám moje drahé ďakujem že ste si našli čas a napísali
    mi nádherne komentíky, ktoré tak vedia potešiť. Ste mojím hnacím kolesom :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mery, nádherné vianočné ozdoby si spravila, tiež aj fotky a tie dobroty, wow :-) A -ráno v záhradke- je u teba kúzelné, už sa teším, keď bude sneh, to ešte len bude nádhera :-D Chlebík sa ti krásne vydaril, tiež rada mordujem pekárničku :-) ďakujeme a tiež prajem krásny večer :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Yvetka za nádherny komentík :-) maj sa krásne.

      Odstrániť
  8. Ahoj Mery,moc Tě zdravím! Vyrobila jsi nádherné ozdobičky! Dárečky určitě udělají hodně radosti!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne tvoreníčko.Po čase som zavítala na tvoj blog a nesklamala si ma.Drž sa Marienka.Hela -Helga2

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Marienka,nevieš mi poradiť,kde by som našla strih na žirafku?Hela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za návštevu Helenko, Hm... žirafka, ťažší oriešok ešte som ju nešila.
      Skúsim niekde mrknúť.

      Odstrániť
  11. Ahoj Majka!!!všetko je krasne!!!foto zahrady je neuveritelna!maj sa krasne ada

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mery, moc se mi líbí ozdůbky i pouzdra a taková bašta na závěr...naštěstí jsem po večeři :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Helenko. Ja sa snažím už dlho zanechať komentík u Teba ale stále sa mi nedarí a nevidím tam ani jeden :-(

      Odstrániť
  13. Krásné ozdobičky potěší oko, roláda polechtá chuťové buňky, aspoň já to tak z tvého příspěvku mám :-)A zahrada má už kouzlo zimy...Krásná fotka jezírka. To mi připomnělo, že musím nechat vypustit závlahy a vylít sud s vodou :-)Hezký večer. Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peťka. A veru, veru sud nezabudni vyprázdniť, nam minulý rok hore na záhradke na tak zabudnutom sude vytlačilo dno :-((

      Odstrániť
  14. ano i mě už se to stalo se sudem :-) ty plasty nic nevydrží :-))) stále chodím okukovat tvoje zamrzlé jezírko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťka, jazierko rozmrzlo a to je dobre :-) u nas je teplučko a ja si ho dnes čistím
      od lístia atď...aby namrzlo na čisto a potom ten kopček po fontánke tam krajšie vynikne.

      Odstrániť
  15. Ahoj Majka. Krásne ozdôbky si vytvorila, to mi pripomína, že už je na čase zháňať darčeky, tak už na budúci týždeň začnem. Zohnať vytúžené hračky pre 4 malé vnúčatká a jedného prváčika dá zabrať. Práve ležím s opakovanou angínou v posteli a mám čas a chuť surfovať. Ináč varujem ročného vnúčika a večer som už hotová, tak sa mi už nechce. Ružena, Pozdravujem Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ruženka milé potešenie že si ma navštívila aspoň takto virtuálne :-)Prajem skoré uzdravenie a ďakujem za pozdrav odovzdám. No krásne sa Ti rodinka rozrastá, my sme zatial stále pri jednom. Všetkým Vám prajem veľa zdravíčka a krásny víkend.

      Odstrániť
  16. Krásné rolky :-) Moc se Ti povedly a z domácího chleba musely být skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Marynka, veľké dík za receptík. Dovolila som si tu Tvoj receptík spomenúť keďže máš blog verejný, znamená to že by si nemamla mať niečo proti. A keď to Ty tvrdíš že sa podarili, veľmi ma to teší, dík...aj keď od Tvojích majú ďaleko :-))verím že po druhýkrát sa mi už zadaria viac. Krásny víkend prajem. PS: a ta Pavlovka, tiež vyzerá super...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...