panorama3

panorama3

štvrtok 15. novembra 2012

Háčkovanie a Rydziky...

Dobrý večer moji milí ...
...
Cez  víkend sa mi podarilo uháčkovať ďalšie podkávovníčky pre kamošku...
 a aj ušiť nejaké maličkosti, keďže
v záhrade už nieje práca je viac času na tvorenie :-) Postupne to tu  pridám. 
Dnes bol nádherný deň, manžel dobehol skôr z práce a šli sme sa 
pozrieť na naše rýdzikové miesto...
...



Kúsok od mesta...

Aj také niečo tam bolo :-)

Ba dokonca aj také niečo...
keď som sa priblížila viac k plotu zopár maličkých
drobcov k nám hneď pribehlo :-))

Ale toto nás náramne potešilo :-)  Rýdzik smrekový.
Mňam,  máme ho veľmi radi...s cibuľkou v sladkokyslom náleve.

Je dočistené a môžeme ísť domov zavárať...
Všetkých Vás pozdravujem, ďakujem za milé komentíky, návštevy a prajem prekrásny víkend.

16 komentárov:

  1. Ahoj Mery, s takou radosťou som otvárala tvoj nový príspevok a našla som tu zase niečo aj pre mňa :-) Krásne fotky a tiež aj podkávovníčky, presne moja obľúbená farba :-) verím, že si kamarátku potešila :-) Pozdravujem a prajem krásne dni!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joj, to je hub! Obdivuji tvoje nadšení do dalšího zaváření:-), opravdu bych chtěla vidět tvé poličky v komoře:-) Ty jsi pilná včelka! Krásný zbytek večera.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joj, Marienka, aká som rada, že sa ozývaš :) Podkávovníčky sú nádherné, fotky z prechádzky ešte krajšie, huby voňajú až tu ... papa moja a krásny večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maruško ty už musíš mít plnou spižírnu:-)))
    Pěkně umíš háčkovat, oranžovou mám ráda:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny úlovok , aj podkávovničky veľmi pekné. Určite priateľku potešili :-)si šikula .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moje drahé veľmi krásne ďakujem za komentíky ktoré ma vždy veľmi potešia :-)
    Podkávovníčky neviem či kamošku potešili, veľmi to na nej vidno nebolo...
    ale ja som mala z toho veľkú radosť a o to šlo :-))
    Špajzka sa napĺňa, to je fakt, ale u nás sa aj veľa rozdá a tiež zje :-)))
    Prajem Vám všetkým nádherný víkend, veľa pohody a tiež času na tvorenie. Mery.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeej, u teba sa človek cíti ako doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Mery, hrozně ráda k tobě chodím, cítím z tvých příspěvků tu slovenskou pohodu a přívětivost ....no a ty ryzce, ty nemají chybu....měj se krásně Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ďakujem krásne za návštevu a milý komentík, potešila si ma :-)

      Odstrániť
  9. Mery, úplně jsem dostala chuť na ty tvé ryzce, mňam! Rostou u vás na krásném místě.
    A chválím háčkování, moc hezké!
    Pohodovou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko ďakujem krásne za Tvoju návštevu a pochvalu za háčkovanie od takej profesionálnej
      šikovnici na háčik...balzam na dušu :-) Tie Tvoje vločky sú skvost, už po prvom zhliadnutí ma svrbia prsty si to skúsiť, len musím rýchlo dokončiť rozrobené. Pozdravujem Ťa.

      Odstrániť
  10. Mery také jsem velmi rády když si z procházky přinesu něco pěkného, v tvém případě i velmi dobrého a, jako vždy krásné háčkování, přeji krásný příští týden...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tvoja práca je úžasná !!! Marienka, máš veľmi šikovné ruky a zlaté srdce:). Držím Ti palce k novým výtvorom a želám Ti, aby Ťa fantázia nikdy neopúšťala.
    Anka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej Anka, si ma navštívila...ďakujem krásne, veľké potešenie pre mňa. Prajem krásny
      nový týždeň a pohodu.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...