panorama3

panorama3

štvrtok 19. apríla 2012

Včerajšia prechádzka...

Takéto potešenie  na nas zaútočilo včera na lesnej prechádzke. Manžel hríby moc neobľubuje ale rád ich zbiera. Bolo to veľmi milé prekvapenie :-) Toto je iba mala časť z toho čo sme domov doniesli. Cestou domov sme sa podeli aj s priateľmi. 
 Polievočka zo smrčkov chutila manželovi aj mladšiemu synovi,  aj keď tak isto ani synovi hríby vôbec nemusím variť.  Zato ja, starší syn a dcérka hríby mame v láske oveľa viac aj na spotrebný spôsob :-)) 
Mňam...
Záhrada už kričí po kosačke...ale keď stále prší :-( snaď sa dnes už bude dať aj kosiť, konečne sa vyčasilo.
Japonská čerešnička, sadila som ju malinku v jeseni a už kvitne...len mám o nej pochybnosti či som ju zasadila na správne miesto...



Krásny deň prajem, ja sa idem zrelaxovať do záhrady ku kosačke, pozdraviť rybičky, vtáčiky a všetke zvieratká ktoré tam na mňa čakajú aj nezbedného krtka, skúsim sa s ním nejak dohodnúť......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...