panorama3

panorama3

štvrtok 2. apríla 2020

Fialka...

Krásny deň prajem.
Doma sme nielen uväznený ale ešte aj to počasie nepraje na prácu v záhrade,
šla som sa prejsť po našej hrádzi za domom a hup kvitnú fialky...
...
A tu je výsledok... Fialkový sirup
 ...
Uuuuf dve hodiny som zobkala na 5 hrste fialiek...
Použila som tri hrste na sirup, dve na mastičku z vazelíny
 a jednu hrsť som naložila do sezamového oleja.
...
 Už mi bolo naznačené že som ju mala nechať včielkam,
ale ja mam s včielkami takú dohodu,
oni mi teraz požičajú trochu fialiek na zdravie
a ja im na oplátku nasadím plnú záhradu kvetov. 
...
1L prevarenej vychladenej vody, do ktorej som nasypala kilogram cukru, dva citróny
a tri hrste fialiek nechať 24 hod. lúhovať. Potom som všetko zohriala na 70 st.
a horúcim naplnila fľaše.
...
...
Toto sú naložené fialky v sezamovom oleji... 
 ...
A toto je masť, na popraskané ruky, hlavne teraz keď si ich toľko vysušujeme tým
dezinfekčným roztokom.
...
Vazelínu mierne roztopiť, pridať fialky, nechať aj tri dni, potom zohriať precediť a užívať...

 ...
Prajem krásne dni :-)

7 komentárov:

  1. Mery, u babičky na staré zahradě byly fialek hotová pole, doma je nemám a tak se kochám tady u tebe!
    Přeji hezké a hlavně zdraví dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli aj čajík, prave som si ho zaliala je super.Ďakujem krásne za komentik a za návštevu.

      Odstrániť
  2. Obdivuji, co všechno jde z fialek vyrobit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Ruženko z fialiek sa da všeličo :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...