panorama3

panorama3

pondelok 22. januára 2018

Krabička ako organizér

Vítam Vás všetkých v Novom roku, 
prajem veľa šťastia a úspechov.
...
Ďakujem všetkým za návštevy na mojom blogu počas celého roka 
ako aj za komentáre, ktoré si veľmi vážim.
...
Dnes mala inšpirácia, cez víkend som sa zase ani náhodou nenudila :-)
 ...
 ...
 ...
...
Krabička je oblepena dvomi vrstvami látky, základna biela a potom farebná.
Má rôzne využitie, na kávičku...
...
Ako šitíčko...
...aj na uloženie šperkov...
...kozmetiky atď...
Prajem krásny týždeň

18 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Veď to poznáš Hanka my neobsedíme :-) Ďakujem krásne za návštevu a komentik.

      Odstrániť
  2. ... paráda! Moc pěkné. Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, opět musím jen obdivovat tvojí zručnost. Nechápu, jak nikde nemáš žádný kousek látky, který by tam neměl být, boule atd... já jsem na tohle talent :-))).
    Krásná práce a do nového roku jen to nejlepší, Kája.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Kajko, mam taku špachtľu s ktorou to vyhladzujem takže asi preto tam hrčky niesú :-)

      Odstrániť
  4. Este aj krabicka v tvojom prevedeni je bezchybna, detaily dotiahnute do konca. Vysoka skola krabickovania. Aj ja prerobim nieco niekedy aj 5 krat aby to bolo 100 percentne, ale mne sa to nie vzdy podari :-) Krasny den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zitko ďakujem a si nemysli že tato krabica sadla na prvýkrát...sú na nej okrem zakladnej bielej aj dve ďalšie až keď sa mi to celkom pozdávalo že lepidlo nepresvita....heh.

      Odstrániť
  5. Ha, Maruško, krásné to máš!
    Eliška

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super nápad! Pekne zladené farbičky, moc sa mi to páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásná krabička, Mery!
    I tobě přeji krásný rok! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Maji, krabička je suprová!!! Je to bezvadný nápad na dárek. jsi šikulka.
    Maji, i Tobě přeji vše nejlepší v tomto roce a hlavně hodně zdravíčka a štěstíčka.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja sa neviem vynadívať...prekrásna krabička, čistá robota ako všetko čo vyrobíš...nemám viac slov. Maj sa pekne ešte som zabudla, aj tebe a celej rodie nádherný a tvorivý rok.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...