panorama3

panorama3

streda 4. októbra 2017

Jeseň...

Krásne jesenné dni prajem...
...
 každé ráno sa idem poprechádzať po záhrade tak začínam deň nabitím mojich bateriek.
Dnes som v záhrade aj napriek tomu že na mňa sadla nejaká 
chrípková pliaga a ja sa veľmi snažím ostať čo najviac v posteli :-( 
Prekvapivo obdivujem stále kvitnúce kvety aj keď je už jeseň, moja záhrada sa nevzdáva.
Úplne ma očarila farba tejto ružičky...aj keď nemôžem celkom zachytiť tu ozajstnú zamatovu
a oveľa tmavšiu farbu...
 ...
Tento rok nám vôbec nezarodili jablka a načisto zmrzli orechy, inak všetko
ostatne ako vždy pre našu potrebu akurát. 
Aj druhykrát nasadená fazuľka a špenát stihli dozrieť.
...
Všetko už odpočíva v komore a ja sa môžem venovať svojej najväčšej záľube,
patchworku a prevetrať trochu po letnom odpočinku šijací stroj :-)
A v zime dôjde rad aj na háčik :-))
...
Toto bol, darček Dianke ...
Pridavam video, kto by chcel tuto krabičku vyskúšať tu
...
...
...
Spracovanie druhykrát rozkvitnutej levanduli...
Sirup, a už pracujem aj na mydle...

 A ešte pokračovanie zo záhrady...

...
 ...
 ...
 ...
 ...
 ...
 ...
...
...

11 komentárov:

  1. Tá krabička by chcela samostatný návod, je super, veľmi sa mi páči a ten návod by bol fajn :-)
    Ružičky sú nádherné, samozrejme aj ostatné kvietky sú krásne. A jazierko je úžasnéééé.
    Prajem pekný večer!
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Aďka, pridala som videjko postup na krabičku :-) Ďakujem krásne za komentarik.

      Odstrániť
  2. Maji, dárek pro Dianku je nádherný. Ta krabička je bezva nápad.
    Tvoje zahrádka je pohádková, vždy se hezky pokochám. Překrásné kytičky, barvičky , prostě radost se podívat. Ta první růžička má moc pěknou barvu, takovou jsem u růží ještě neviděla. No a Momo je fešák a u dveří si hezky odpočívá.
    Maji, měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásne kvitnúca záhrada, akoby nevedela, že je už október. Zato ty jeseň cítiš na zdraví, tak ti prajem rýchle víťazstvo nad chorobou!
    Darček si urobila super, určite sa obdarovaná poteší!
    Nevedela som, že levanduľa kvitne aj druhý raz.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mery, zahradu máš opravdu nádhernou i teď na podzim.
    Vytvořila si přímo kouzelnou krabičku, opravdu parádní dárek!
    A levandule, ta to nevzdává ani u nás, stále kvete...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maruško, na tak krásné zahradě se úžasně dobíjí baterky. Stále vám krásně kvete. Moc se mi líbí krabička, kterou jsi vyrobila a video s návodem se bude hodit. Přeji ti krásné podzimní dny a ať ti je brzy dobře. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marienka, záhrada nádherná ako vždy ako ju poznám :-) ... tá škatuľka nemá chybu, je úžasná a je to skvelý nápad na darček ;-) D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda tvá zahrádka nádherně kvetla! A obdivuji, co všechno umíš, i sirupy děláš, úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné fotky, máš moc krásnou zahrádku. :-) To je barviček. :-)
    Krabička je hezky barevně sladěná a moc praktická. Super dárek!
    Měj se hezky, pa!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...