panorama3

panorama3

štvrtok 2. februára 2017

Moja dielnička

začína dostávať konečnú.
...
Tieto kúsky ešte prednedávnom vyzerali takto :-(
...
Pred...
horná doska je už vymenená, dala som si ju spraviť na mieru.
...
Po...
poličku aj stolíky som zrenovovala a natrela na bielo. Keď sa trošku oteplí
manžel mi sľúbil že vymaľuje. Maľovkou by som mala moju dielničku ukončiť :-)
...
Zásuvka na stolíku keďže to bola kedysi hracia skrinka, bola dole prerobila som koľajničky na hor...
Tento stolík mi tam sadol lepšie komoda išla preč.
...
Na stoličku som ušila podsedáčik...
...
...
...
Dnes sa s vami rozlúčim s krásnym mottom na dnešný deň :-)
 Majte sa krásne

12 komentárov:

  1. Maruško, ty jsi tak neskutečně šikovná, že to snad ani není možné. Nádhera. Taky by se mi taková dílnička zamlouvala. A to hodně:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maji, dílničku máš parádní !!! Taky bych takovou brala.
    Podsedák je nádherný, jsi šikulka.
    Citát se mi moc líbí.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne by sa tiež veľmi zišla, ale najlepšie by boli dve. Jedna na šitie a maľovanie ,čalúnenie a druhá vonku na spracovanie dreva a natieranie nábytku. Ta prva sa už pripravuje. Máš to pekne, vysperkovane.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš to tam skutočne super, útulné a praktické!
    Máš zlaté ruky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mery krásne prerobené vecičky. Teraz sa ukázala ich krása. Si šikulka.
    Maj sa kásne. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Keásna dielnička s krásnymi doplnkami, tak nech sa darí.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dílnička, mít dílničku je velké štěstí, taky bych si nějakou přála, ale místo není. Ať se ti v ní hezky pracuje či odpočívá. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Maruško, tak krásnou dílničku ti trošku závidím. Bude se ti tam krásně tvořit. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Meri, krásne sa ti to tam rysuje. Radosť robiť v takom prostredí.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mery, krásná dílnička, tiše závidím.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...