panorama3

panorama3

nedeľa 19. apríla 2015

Posielam všetkým nedeľný pozdrav.


Veľa času som teraz venovala našej záhrade aj tak som nestihla všetko čo treba. 
Včera sa ochladilo, prší a vraj tak bude aj na budúci týždeň :-(
...
Nevadí, aspoň sa bude dobre sadiť a netreba polievať :-)) v sobotu sme nakúpili v záhradnictve plno kvetov, dokonca aj nejaký porcelán...aj ja som sa prekvapila že ho tam mali,
dokonca aj vosk yankee candle.
...
Porcelán zo záhradníctva, košík, svietnik a kostolík.
...
Dlho rozmýšľam nad tým, že z tejto poloskrine spravím vitrínu.
Vo dverách na skrinke vyrezať otvor na sklo. Hmmmmmm.
...
Záhrada pred dažďom...
...
...
...
...
...
...
Po daždi...neuveriteľne po jednodňovom daždi ako všetko odrazu podrástlo,
zajtra môžem začať kosiť. Zasiala som trávu na plešiny od krtincov, dnes už klíči.
...
...
...
moje kamarátky...
...
...
...
broskyňa...
...
Srdcovky, červená a biela...
...
čo kvitne v tráve ...
...
...
...
...
Ani nie pred mesiacom som odstrihla kúsok stonky odkvitnutej orchidei a vyhodila
pod posledným horným očkom ďalšie nové kvety, teším sa z nej ďalej :-)
Zelena vedľa ma už iba jeden kvietok, zase odstrihnem, možno rozkvitne znova aj tato.
Majte sa krásne, prajem príjemný nový týždeň.

16 komentárov:

  1. Nádhera!!! Krásně ti vše roste a kvete:-)
    Taky jsem teď více času trávila venku než doma. Takže i můj článek na blogu vypadá podobně:_)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maruško, pěkná jarní reportáž. Bílá skříňka je super. Posílám pozdrav na Slovensko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem si mila Marienko, potešilo pozdravujem aj ja.

      Odstrániť
  3. Maji, kvete Ti to nádherně !!! Porcelán ze zahradnictví je skvělý. Bílá skříňka je parádní, mi se líbí i tak jak je, ale zase tam není vidět, co je tam hezkého. jsem zvědavá co s ní podnikneš.
    Orchidej je moc pěkná, i ta zelená je supr.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ďakujem za tvoju milu návštevu. Teraz mam starosti ale určite s tou skrinkou niečo podniknem :-) Posielam veľký pozdrav.

      Odstrániť
  4. Ahoj Mery, záhrada prekrásna, vidieť kus poriadnej práce od srdca. Tú skrinku by som nechala tak, dvierka majú krásnu štruktúru. Určite sa Ti podarí zohnať nejaký starý kus, z ktorého sa Ti podarí urobiť vitrínu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Emilko ja vitrínu mam, len sa mi zdali take veľmi plne :-) Ale ešte uvidim lebo je to len zatiaľ v úvahe :-) Ďakujem za komentarik maj sa krásne.

      Odstrániť
  5. Maruško, tvé zahradnické srdce se už nemůže dočkat, viď. Máš krásnou zahradu!
    A ta prosklená skříň by nebyla špatná, manžel mé kamarádky takhle udělala několik skleníků :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Helenko za návštevu, trochu mi to trvalo, mam doma teraz problem s ktorým sa snažim nejak zladiť. Maj sa krásne.

      Odstrániť
  6. Mery ahoj ,krásne ti všetko pučí a kvitne ,tie trpasličie tulipány jááj ,ale čo ma dostalo máš kríček srdcovky a biely a ten mi práve dorazil zo starkla.Tento krásny krík našich starých mám som si vysnívala a záhradnička ho zakomponovala do projektu a ty už máš na nom prvé srdiečka, tak sa už neviem dočkať ked y tá moja srdcovka/ doslova/ :DD tiež zakvitne a tak sa teším lebo snád konečne konečne po piatich rokoch bude záhrada dokončená, dnes príde hlina, manžel vymuroval múriky, ktore boli potreba na oddelenie trávnika od kvetin.záhona no tešííím sa hrozne a k tebe budem chodiť na rady !! krásne zahradničenie ti prajem p.s. skrinka je super ja by som asi sklo nedávala, je to pekný kutik s tou policou spolu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Erika to je mile že sa ti páči moja záhrada :-) Dnes je to u nas v záhrade všetko už podrastene a nádherne kvitne. Ja mam momentálne zle dni nič ma nebaví ani dýchať sa mi nechce :-( ale už sa začínam zmierovať so skutočnosťou a tak najbližšie niečo zo záhrady aj nafotim. Srdcovka tiež podrástla a veru mam z nej radosť aj ja, prajem Ti aby sa ti krásne rozrastla lebo vie potešiť. Záhrada ja naša ma približne 5rokov...takže ju mame rovnako staru :-) Ďakujem krásne Erika za návštevu, potešilo prajem krásne dni.

      Odstrániť
  7. Majuľ krasne to máš..u nás to len začína pomalíčky nakvitať..... pekný dník nech sa Ti darí...
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej Mirka som rada že si ozvala, ja mam veľmi zle dni nevodi sa dobre tak som tu dlhšie nebola. Pozdravujem ťa a maj sa krásne.

      Odstrániť
  8. Majka, v tvojej zahradke sa uz crta nova sezoa, mas to vsetko krasne a vymakane. Ako sa dari po roku bylinkovemu slimakovi? Niekedy o nom znovu napis, snivam o takom...:) tesim sa na tvoje nove inspiracie. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka čo sa týka slimaka je to bomba, všetko krásne prezimovalo a bylinky mam hneď z jari. Len doporučujem, ako som sa už vyššie rozpísala mam ťažke dni a tak mi trvalo sa s tym zmieriť, ale na budúci týždeň pofotim aj záhradu. Potrebovala som si čistiť hlavu preto som sa len búrila v záhrade a netešilo ma nič fotiť. Snaď chytim druhý dych, lebo mi pribudol aj nejaký starši nábytoček od rodiny tak ho zrenovujem a možno mi to doda trochu radosti. Ahoj moc ťa pozdravujem a prajem krásne dni.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...