panorama3

panorama3

piatok, 25. januára 2013

Zimná príprava jarnej nálady ...

Zdravím Vás moje milé blogerky...
...
A sú hotové........ešte horúce vankúšiky s jarnou náladou v ľadovom snehu....
Bŕŕŕ...vonku mrzne...ale mne sa už zjarnieva :-))
Konečne niečo aj do mojej dielne, rozmery sú 43x43cm
Bude aj quilt, na sedačku v dielni...len mam malo bodkovanej látky a tak musím počkať až ju zoženiem.
Momentálne je beznádejne vypredaná, ale mam sľúbené že bude ...
ak nebude vymyslím niečo inak :-))
...



Rubná strana je ako lícna, dá sa použiť aj takto, trebárs teraz v zime :-)).....


 A takto to začínalo......


Prajem krásny víkend a užijte si ho v zdraví...
                                  Mery

33 komentárov:

  1. Mery ty jsou krásné,veselé s jarním nádechem,mám velmi ráda tulipány a na těchto polštářích jsou kouzené...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tulipány patria k jari, mali by mi rozjarniť izbičku...dík za komentík.

      Odstrániť
  2. krásne, veselé, presne k stroju a mačičke, budeš mať krásnu izbičku na tvorenie !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha...dobrý postreh, presne som to tak ladila :-)) Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Ahoj Mery, polštářky jsou moc krásné - pěkně jarně veselé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentík. Pekný večer prajem.

      Odstrániť
  4. wáááááw, to sú krásne vankúšiky. tie tulipány sú úžasné, skutočne jar privolávajúce...som zvedavá na quilt na sedačku a tiež by som chcela vidieť, ako to bude všetko pekne ladiť v tvojej dielni. ja o takej dielni môžem snívať krásne sny, možno v budúcom živote sa mi pošťastí mať vlastnú :DDD pekný večer, natália

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len pekne snívaj ďalej Natálka...aj ja som snívala a splnil sa :-) A až to bude hotové
      nafotím to ako si želáš. Ale ak by si to chcela vidieť na živo...pozývam Ťa na návštevu, si vítana. Pekný večer prajem a ďakujem za komentík, ktorý veľmi potešil.

      Odstrániť
  5. Su nadherne...a krasne farebne zladene...uz chcem jar pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsou parádní, už se těším na jaro :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka dík že si sa odtrhla od háčkovania nááádhernej deky a zavítala si ku mne, krásny víkend prajem.

      Odstrániť
  7. Jsou to krásně veselé a jarní polštářky. Už aby to jaro bylo tady! Netrpělivě vyhlížím sebemenší náznak, že už se blíží :-) Zatím se budu chodit dívat k tobě, Mery, na polštářkové tulipány. Krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťka aj Tebe pekný víkendík prajem a dík za návštevu :-)

      Odstrániť
  8. No moja zlatá padnem ja z teba na zadok! :-) :-) ty chváliš moje vecičky ale to je nič oproti tvojmu talentu. Vankúšiky sú báječne zladené, krásne prepracované! Tak ma napadlo, neostávajú ti z takéhoto tvorenia nejaké zbytky látok? chcela by som skúsiť patchwork a neviem kde zohnať také malé zvyčky látok...Ďakujem
    Pekný dník Maji

    Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem krásne Zdenka. Chválim Tvoje lebo Ty robíš inú krááásu :-) odpísala som.
      Krásny víkend prajem.

      Odstrániť
  9. wow, ako vždy milo prekvapíš! :-) Mery, prajem krásny víkend! :-)....potešila si ma!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krasne vankuše v mojich obľudenych farbach :o))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ... sú rozkošnééééééé ... nádherne pozitivne :-) .... ked budem u teba spať, dám ich na bok, aby som ich nepokrčila :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)))ďakujem Dáška už sa teším :-)

      Odstrániť
  12. Ach, nádherné polštářky, úžasně z nich čiší energie a máš je nádherně ušité!! Moc se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherná deka a krásné polštářky.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Majuška drahá moja zdrowim:o). Jaj ty polštáriky jsou bohouské! Moc peknučký patchwork vzor! Taky mě něco podobného čeká pro holky do postýlek;-D. Zatím jsem stále ve fázi příprav...;=))). Maj sa fanfárově a peknučký víkend. Boskávám, Míša*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Míšo ako vždy Tvoja návšteva ma veľmi teší :-) Ďakujem a pozdravujem.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...