panorama3

panorama3

štvrtok 2. apríla 2015

Krásny zelený štvrtok

prajem všetkým ktorí zavítali na môj blog.
 ...
Pri jarnom vyhadzovaní zbytočnosti som zase objavila pokladík
 po manželovom dedkovi hodinky do vrecka.
Sú fantasticke, potešilo nás že prežili.
...
...
...
Podobný poklad mi darovala kamoška Anička, stolík s mramorovou doskou.  
Mal byť biely, keď som ho prezrela, nieje veľmi poškodený 
myslím že bude lepšie keď ostane tak, opravím iba miesta poškodenia. 
...
...
Už ma aj nové miesto, trošku som nábytok presťahovala a tam mu to svedčí :-)
...
...
Pred nedávnom mi manžel kúpil novu lampu, ušila som jej krajkový návlek
a na stolík mi celkom sadla :-)
...
...
Kúpili sme nový šunkovač. Pred tým sme mali hliníkový, no doslúžil.
Nevedela som si predstaviť, keď manža doniesol domov, že plast...
Ale môžem len odporučiť. Posúďte sami...
...
Okrem dobrého pocitu že tam dávate iba mäso bez éčok, mate aj istotu že je 100 %
Recept sme dodržali podľa pribaleného návodu ale nabudúce budem trošku experimentovať...
možno trošku kys. citrónovej atď...
Nafotený celý postup dávala Ajka tu aj ja som ho dodržala. 
Zámena bola iba, stehno za pliecko. Vybrala som si z neho iba pekne mäso a mastné išlo preč, tu je výsledok.
...
Zo sviatočného pečenia som využila škrupinky na venček, prútie od rieky, sem tam sa mi 
prútik aj nalomil lebo dužina je už suchšia.
...
...
...
...
príprava pokračuje...hrudka z vajíčok a zopár patchworkových vajíčok 
na konáriky pred dvere.
...
Zrkadlo ktoré prešlo renováciou, už na mieste :-)
...
...
Pozdravujem, ďakujem za návštevu a krásne sviatky prajem.

13 komentárov:

  1. Maruško, jako vždy, jsi neuvěřitelný zdroj inspirací, šunka musí být výborná vypadá skvěle, krásný čtvrteční večer a pohodové jarní svátky, měj se hezky :-) Sonia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maruško, tolik krásy!!!! Neví, co chválit dříve:_) Hodinky jsou nádherné, stolík pěkně zapadl. A ta výzdoba! Super. Šunčička vypadá lahodně, taky jsem nad šunkovarem již uvažovala, ale pak jsem si to rozmyslela. Třeba časem. Užijte si krásné svátky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maru, zase to máš tak nádherné. Líbí se mi , jak krásně opravíš starý nábytek. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Mery, pri tom zhone trochu oddychu pri PC a u Teba samé dobrôtky a parády. Všetko by sa mi zišlo, no žiaľ do paneláku ťažko, už aj tak to mám preplnené. Narobila si mi chúťky, šunka vyzerá mňamkovo. Ste šikovná a činorodá rodinka. Buďte zdraví a prajem Vám požehnané sviatky.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maruško, také tu mám malý poklad po pradědečkovi :-)) Visí na jejich toaletce :-)) Stolík je taky nádherný a věnec je úžasný :-)) No a lampičce to moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Maruško, mám ráda tvé příspěvky. Vždycky si tu člověk potěší oko (tvůj věnec, hodinky to je nádhera), dá si něco dobrého... Všechno korunuje tvá šikovnost a pracovitost.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maru, tak krásné to doma máte. Věneček, hodinky, vše máš tak krásně sladěné.
    krásný den a veselé Velikonoce přeji. Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Maji, hodinky po dědečkovi a stoleček od kamarádky jsou nááádherné.
    Zrcadlo je také skvělé, vše máš hezky sladěno. Krajkový návlek na lampičku se ti povedl.
    Patchworková vajíčka a věneček jsou suprové, jsi prostě šikulka.
    Šunka vypadá báječně a určitě byla výborná. Já si ten šunkovač asi nakonec taky pořídím.
    Maji, měj se krásně a přeji Ti pěkné svátky velikonoční. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Maru....to je krásy....a staré v novém kabátku.....jsi moc šikovná:-)
    Hezké velikonoční svátky,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Merynko, hodinky a stoleček prima, lampa vypadá moc pěkně, věneček a vajíčka pěkné, ale nevím co je ta hrudka z vajíček , mějte krásné velikonoce Maryša :O)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Mery všetko je prekrásne v tomto Tvojom príspevku, hodinky sú wau aj komodka, zrkadlo, venček proste všetko a ten šunkovač ma veru tiež zaujal , želám celej Tvojej šikovnej rodinke krásne sviatky málo vody a veľa šibačov .

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Maruško, u tebe je spoustu nádhery. Lampa je naprosto dokonalá. Přeji ti krásné svátky Anny

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...