panorama3

panorama3

streda 16. augusta 2017

Starý stôl...

 a lavice na vyhodenie s manželovou pomocou sme takto zrenovovali.
...
Na terase vonku ešte poslúžia, dostali od nás novú šancu.
Rozmýšľam nad stolom, že mu skrátim nôžky a použijem ako konferenčák do obývačky.
...
...
 ...
  ...
 ...
Polotovar...tréning v quiltovaní, asi z toho bude nejaká taštička  :-)
 ...
 ...
Z manželových rifli, rýchlovka...
...
 ...
A niečo aj zo záhrady...
 ...

... 
 ...
 ...
 ...
...
...
...

Špeciálny darček, maľovala dcéra :-)




 Majte sa krásne, pekne dni prajem.

15 komentárov:

  1. Stolík je krásny a tie šuflíky v ňom úplne super!
    Máte to tam príjemne zariadené, posedela by som si pri káve :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mery, nevím co dřív pochválit.....krásné sezení pod pergolou, krásné kytičky na zahradě a můj velký obdiv za quiltování.... to je nádherná práce.
    Hezké dny, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka za komentik, potešil. Dnes spracuvávam quilt do taštičky :-)

      Odstrániť
  3. Krásná renovace, parádní práce s jehlou a rozkvetlá zahrada - pohoda, klid, vždyť jsme u Mery, tady to je normální!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ktorou chválou začať?
    Renovácia je výborná. Rovnako zvažujem dáky takýto stôl do obývačky (len som ešte na žiaden nenatrafila). Quiltovanie je ukážkové. Taštička z rifli - perfektný nápad. A záhrada skvostná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka, stôl som našla v kôlni pri kúpe domu, bol totálne v katastrofálnom stave ale dostal šancu. Krásny víkemdik prajem.

      Odstrániť
  5. Maji, renovace lavic a stolu je suprová. Moc se mi líbí ten stůl , ty šuplíčky jsou parádní. Terasu máte velmi krásnou, stejně jako zahradu.
    Taštička z riflí je pěkná a je to bezva nápad.
    Obrázek od Dianky je překrásný, je šikulka.
    Maji, měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka tvoja návšteva vždy poteší, ďakujem. Dianke pochvalu odovzdám, ďakujem. Pekný víkend prajem.

      Odstrániť
  6. Marienka, dočítala som príspevok o taške a už som chcela pochváliť úplne profesionálnu prácu, -naozaj precízna a krásna robota a zrazu prekrásna renovácia stola a lavíc, páči sa mi že to nie je patinované, a ďaľšie tvorenie a zabudla som na prekrásnu záhradu. Dcérin obrázok musím pochváliť, je tiež nádherný, len neviem či je to kresba na skle alebo na hodvábe, alebo....? nevidno takto cez počítač. Krásnu dovolenku prajem. Zita

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zitka ďakujem krasne, potešila si ma. Ja do patiny moc nejdem, mam rada bielu. A obraz je maľovany na skle.

      Odstrániť
  7. Maruško, vždycky obdivuji, jak umíte s manželem zrenovovat starý nábytek. Sezení vypadá velice pěkně. Vaše zahrada je nádherně upravená, můj obdiv patří krásným kytičkám. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoj blog som objavila až teraz. Som úplne vo vytržení a každý deň sa ním preklikávam. Tvoja záhrada je úžasnááááá. Neviem sa nasýtiť pekných pohľadov. Tvoja šikovnosť ma priam fascinuje. Máš talent na mnoho vecí. Držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobrý den,obdivuji nádhernou kraječku, kterou máte v kredenci, mohla by jste se podělit o návod? Moc děkuji za jakoukoli odpověď a přeji krásné podzimní dny. Jana - janah57@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...