panorama3

panorama3

štvrtok 28. apríla 2016

Aj u nás...

snežilo,  našťastie iba kvietkovo :-)
Je mi to tak ľúto koľko narobil ten mráz škody, hlavne na juhu...
U nás zatial nie, ale na blogoch niektoré dievčatá majú hotovú spúšť. 
Keď som si porovnávala fotky z minulého roka až takmer koncom mája bolo všetko
 tak zakvitnuté ako je tento rok. Nuž je stále april a ktovie s čím nás ešte prekvapí :-(
Ostáva nam iba dúfať že príroda si s tym nejak poradí a všetko sa ešte raz prebudí 
a bude aspoň nejaká úroda. 
...
...
...
...
...
...
...
...
Drozďatá už asi vyletia :-)
...
...

...prajem krásny deň a ďakujem za návštevu :-)

11 komentárov:

  1. Vidím dobře? U vás už kvete šeřík? No páni, tady akorát tento týden sněžilo:-)Jsem sama zvědavá, co nakonec přežije:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanko už minulý týždeň som ho mala vo váze :-) nádherne prevonia celý dom a poteší oko. Ďakujem a pozdravujem.

      Odstrániť
  2. Na tvoje kvietky sa velmi dobre pozera...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka tvojích mi je veľmi ľúto ako som už hore písala, ktovie či ešte mrázik nezaútoči aj u nas na východe :-( Maj sa krásne a ďakujem.

      Odstrániť
  3. zas som si oči potešila a dušu pohladila!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maji, zahradu máš nádhernou. Vždy se potěším pohledem na ni.Moc se mi líbí macešky, mají pěknou barvičku. Teda u Vás už kvete šeřík? U nás se teprve chystá.
    Mladí drozdíci jsou pěkňoučcí.
    Maji, měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maruško krása já se nestačím divit co vše už u vás kvete . Nám teprve rozvití květy meruněk spálil mráz a šeříky ještě nepokvetou . Máte to vše moc krásné

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už jsem to psala mockrát - nádherná zahrada!
    Mery, měj hezký víkend, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasna zahradka. Tie fialové sisky, ako keby boli hackovane. Ked dozreju, akú majú farbu? Alebo čo z nich bude.? Aj ja mám všade vo vázach orgován, tak vonia že na noc ich musim dať na chodbu. prijemny vikend prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mery, i já se přidám, máte nádhernou zahradu. Vždy ji moc obdivuji. Moc se mi líbí fotka s malými drozdy. Měj krásné dny. Růža

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...