panorama3

panorama3

piatok 6. novembra 2015

Renovácia...

Vyfasovala som od kamošky stolík za renováciu jej stolíka :-)
Pred ...

...
Manžel rozobral, polepil, na jeden musel vyrobiť aj vrchnú dosku lebo bola veľmi zničená.
pokračovanie už bolo ako vždy na mne :-) Postup stále rovnaký...polepiť, šmirglovať,
ošetriť drevo, základnu farbu, vrchnú bielu a potom tyrkys.
Po...
Tyrkys je pre kamošku a biely pre mňa...
...
...pohoda pri háčkovani, odskúšaný.
Pracujem na tyrkysovej šperkovničke.
...
...
A mam hotovú aj ružovú...
...
A musím sa aj pochváliť ako som dnes dopadla...
...
Včera po týždni som dokončila gruntovanie domu, posledný bod bol zavesenie vypraných záclon
a následne zasadnutie k háčkovaniu s dobrým pocitom, že som to tak všetko v dobrom čase pekne stihla, lebo v utorok ide manžel na ťažkú operáciu a ja sa už budem musieť potom venovať hlavne iba jemu. Dnes som v komore zacítila podozrivý pach, kuknem lepšie
a jedna fľaša so šťavou hrušiek mala uvoľnenú zátku, čo s ňou...no vyliať a umyť v kuchyni.
Cestou po schodoch sa ešte poriadne ponatriasala aaaaaaaaaaa....
medzi obyvakom a kuchyňou sa to stalo...strelila ako šampanské, no čo vám budem ďalej opisovať...
tu to mate :-( bola som s nervami na konci, 
...
...
ďalej som už nefotila, takto to vyzeralo na všetke strany........to si viete už domyslieť...
A ešte keď som si uvedomila že žiadne maľovanie sa konať nebude predsa, a ktovie-kedy...
Hmmm...chvíľku som si poplakala, že prečo...a potom s rýchlosťou blesku
umývať všetko nanovo včetne okna v kuchyni a záclon......a do večera som to stihla, uf...
No nič, stávajú sa aj horšie veci, teraz mi je už do smiechu...a hlavne poučená...
že takéto podozrivé veci sa otvárajú vonku a nie v kuchyni !!!
...
Takže s pozdravom a dopísania moji milí, prajem krásny víkend.

31 komentárov:

  1. MAruško, přeju hodně sil v následujícím období. Ať se ti manžel rychle uzdravuje.
    Podobná situace jako u tebe s hruškami se nám stala s domácím červeným vínem, taky už víme, že v kuchyni kvasit nemá:-))))
    Šperkovnice se ti moc povedla a renovace nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanko veľke dík za podporu, človeku je hneď trošku ľahšie keď číta take mile slova ake ste mi tu napísali. Uf... aj ty si to zažila, aspoň ma chapeš čo to musela byť za pecka a ta práca nanovo... Maj sa krásne.

      Odstrániť
  2. Myslím, že každý kdo doma zavařuje, se s tím setkal :-) Já mám výhodu, že špajz mám venku, takže hned můžu případně vylít a tohle nebezpečí mi doma nehrozí :-), protože bych to taky oplakala, když už si člověk tak pěkně uklidí, máš byteček jako klícku. Musím ukázat manželovi fotečky, aby mi taky zrenovoval moji stoličku :-) Tvému manželovi držím pěsti ať je brzy v pořádku a Tobě přeji hodně sil...Zdravím ♥ Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanko aj tebe krásne ďakujem za podporu, budem to potrebovať tak ako aj manžel, veď to ty veľmi dobre poznáš, tiež ste s tym bojovali. A verím že ju porazíme aj my. Ešte raz ďakujem a pozdravujem.

      Odstrániť
  3. Tak už viem, prečo nezaváram :-)
    Prajem manželovi, nech všetko dopadne na 1 a rýchlu rekonvalescenciu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasna renovacia, neviem ani ktoru stolicku by som si vybrala, obidve su super. Ta hruska, nechapem ako keby sa rozprsklo min. 5 litrov. Ako ked doumyvam kuchynu a niekto pusti nechtiac zablateneho vlciaka. Vsetko spinave a pofrkane. Vela zdravia manzelovi, nech vsetko dobre dopadne a rychle uzdravenie,, nech tu mame dalsie pekne projekty, ktore spolu vyrobite.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takové staré štokrdle máme na zahrádce,horní deska se dá otevírat a má úložný prostor. Uvědomila jsem si, že bych s ním mohla něco udělat a byl by to pěkný kousek nábytku. Tobě se to moc povedlo.
    Tak to byl pořádný výbuch.
    Přeji manželovi ať vše dobře dopadne a brzo se uzdraví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka jeden už taky mam čo sa otvara, to je ten s háčkovanym poťahom a je tam fajn úložny priestor. Určite by si ho využila, len do toho :-) Ďakujem za návštevu za podporu a mily komentár.

      Odstrániť
  6. Ahoj Maji , manželovi přeji aby vše dopadlo dobře a byl brzy v pohodě.
    Stolíky jsi parádně zrenovovala. Taky mám jednu slíbenou, už se těším až ji budu mít doma.
    Šperkovnička je opět nádherná. Takovou nemilou událost jsem měla s kyslím mlékem z kterého jsem chtěla péct buchtu. Nejhorší na tom bylo, že jsme měli čerstvě zamalováno. No já brečela a děcka se mohli smíchy potrhat- kyška po celé kuchyni. Dnes už to taky beru s humorem.
    Maji, měj se krásně a přeji ,aby bylo vše v pohodě. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka to tvoje kysle mlieko ma pobavilo, prepač ale teraz mi je už hej keď to mam zase umyte :-) Ďakujem pekne, ahoj a maj krásne dni.

      Odstrániť
  7. Tie stoličky sú nádherné, ste proste šikovná, zohratá dvojica! Manžela pozdravujem a držím palce, nech všetko zvládnete !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mery, to je jako naschvál, když to člověk nejmíň potřebuje. Ale jsou opravdu horší věci. No a stoličky jsou krásné obě, manžel je opravdu strašně moc šikovný. Tak hlavně přeju vše nejlepší, ať všechno dobře dopadne a myslím na vás! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka si potešila, napätie je u nas teraz silne a vzduch ťažký :-( Ďakujem za milu návštevu a komentár.

      Odstrániť
  9. držím prsty....všetko bude dobré...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Majka, tak to by ma pekne naštvalo, ale čo už ako vravíš stávajú sa aj horšie veci. Keby to boli len takéto maličkosti. Manželovi držím palce, aby operácia dobre dopadla. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si mila Andrejka ďakujem a veľmi si toho vážim.

      Odstrániť
  11. Mery no, milá, vy jste oba tak šikovní! Už kolikrát jsem ti chtěla napsat, jak z tvých fotek domova čiší pohoda, útulno... Dovedu si představit, když sa povede něco tak nemilého! Přeji hlavně tvému manželovi dobré zvládnutí, brzké uzdravení a hodně sil oběma!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka, je to mile keď čítam tieto komentare, aj napriek vzduchu ktorý by sa u nas dal krájať ma to povzbudzuje a dodava silu. Pekne dni prajem.

      Odstrániť
  12. Vypečený den, no spíš vymalovaný :o) Držím palce... A židličky jsou hezké, pamatuji když takovou mívala babička a já do ní chodila nakukovat. Mám jí též, ale ze sběrného dvora :o), manžel se chytal za hlavu.Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Maruško, moc chválím stoličku i novou šperkovnici. A taková domácí kalamita - to se občas stane, mamce před časem "vybouchla" jablková povidla. Vysela ze stropu jako krápníky....
    Manželovi přeji hodně štěstí a tobě pěkný večer. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Maruško moc pozdravujem , takové stolečky měla moje babička, taková jednoduchá krása, jsou kouzelné dávám určitě přednost bílému :-) Hezký nedělní večer měj se krásně Sonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Stoličky jsi zrenovovala nádherně! A s tím výbuchem v kuchyni - mám podobnou zkušenost.. je to síla!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. A jéééé,tak to mně připomnělo Silvestra 1982-byli jsme s manželem u mého spolužáka a jeho rodiny. bylo asi 2minuty před půlnocí a Jiří(spolužák)začal třepat lahví se šampusem,aby to prý pořádně bouchlo. bouchlo to.....a ten blázínek nasměroval flašku na mě a jeho ženu. když jsme začaly řvát,co to dělá,otočtil láhev nna strop...jak jsme vypadaly nejen my dvě,ale i strop a koberec si jistě dovedete představit. asi dvě hodiny jsme dávaly sebe a celý ten svinčík do pořádku. dodneška na to s úsměvem vzpomínáme. Helena. a židličky jsou nádherné,na nás čekají 4 kusy,až se pustíme do jejich renovace.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Maruško, jak píšeš, mohou se stá i horší věci, ale i tak je člověk úplně v konci s nervama, chápu to. ale jsi šikulka a zvládla to. Stolek moc chválím a šperkovničku taky, je to krása.
    manželovi přeji brzké uzdravení. Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Maruško, renovace se vám moc povedla a je to parádní stoleček. Také jsme doma mívali štokrdle, ani nevím, kde skončilo. Ty šperkovničky jsou nádherné, jsi neuvěřitelně šikovná. Nehoda s hruškami mi něco připomněla. Kdysi jsme s mým bratrem malovali u rodičů, když bylo hotovo a uklizeno, tak jsem přišla domů a nevěřila vlastním očím. Manžel mlel na strojku na ovoce černý jeřáb a ten vystříkl na zeď. Musím podotknout, že barví dobře. Malovali jsme až na jaře.
    Maruško, přeji ti, ať se manžel brzy vrátí domů v z nemocnice. Růža

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...