panorama3

panorama3

utorok 27. mája 2014

Záhrada a ...

krásny utorok prajem moji milí...
...
Celý týždeň som opravovala veľké jazierko, dlho mi neprichádzal nápad 
ako docieliťaby sa kamene okolo jazierka nezosúvali dole... aha ho...a  bol nápad. 
Od kedy mame Moma behá do jazierka na vodu 
aj do vody a kamene sa zosúvali a zosúvali, keď som niekedy nestihla upratať všimla som si 
že kamene sú ťažké a strmo...treba vymeniť za kamienky, rozšíriť obrubníky a urobiť menší spád...jednoduché že?... ale ....
pred...
po...
hneď som natrela aj mostík, hlavne spodok už bol od lopaty cez zimu pri odpratávaní snehu zoškrabaný...
...
Pustila som sa do sokla...to mi dá zabrať, takže robota na dlhší čas :-)) len keby tak slnko nepálilo...
...
...
...
...
Rododendron...
...
...
...
Pivónie...
...
...
...
...
...
... večer na schladenie trošku háčkovania. Blúzka... jemná bavlnka ako hodváb...okraje budú háčkované.
...
Majte sa krásne, slniečka je zatiaľ dosť, tak si ho užívajte. 

37 komentárov:

  1. Tedy, to je nádhera...jen tiše závidím..!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Mery to se Vám, ale povedlo... nádherné! Krásné odpoledne želám:) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maruško, nádherná zahrada, tvořená s láskou. Měj se hezky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zase ta krasna zahrada, ktora sa mi tak paci . Prajem nech sa dari

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera Merylko :) moc zdravím, u nás jsou dnes veliký dešťový přeháňky.Krásný den!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Romanko. Ukladam kamienky ukladam ale teraz som si dala pauzu jemne sprchlo, až prestane pokračujem :-)
      Maj sa krásne.

      Odstrániť
  6. MAruško, ty jsi diblík:-))) Máte to tam strašně krásné:-)))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanko ďakujem za návštevu a si potešila keď sa ti moja záhrada páči...veď ja obdivujem tvoju :-))

      Odstrániť
  7. Maruško, krása, tak rozkvetlou zahradu už jsem dlouho neviděla, je vidět že o ní pečuješ s láskou, přeji krásný týden :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Soničko ďakujem, si mila že si najdeš čas a pisneš mi pár potešujúcich slovíčok.

      Odstrániť
  8. Ahoj Mery, to je radost koukat na Tvoji nádhernou zahrádku!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No já jen zírám - kromě neskutečné šikovnosti na ruční práce vidím, že jsi zdatná kamenice a obkladačka...Máš můj velký obdiv! A ještě ti všechno krásně kvete!
    Moc zdravím Maruško, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko si ma pobavila :-)...dnes nieje problém robiť obkladača, kúpiš hotové lepidlo v sáčku namiešaš s vodou a už sa len bavkaš, ukladaš a ukladaš :-)) momentálne mam pauzu lebo mierne prší, čakam až prestane, krásny deň prajem.

      Odstrániť
  10. Jé Maruško, vždycky koukám na tu Tvojí zahradu a vzdychám .... :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Maruško, nádherně Ti vše kvete. Vždy se na Tvou zahrádku ráda podívám, pokaždé něčím překvapíš. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Marienka za milý komentár, potešil.

      Odstrániť
  12. Odměna pilné zahradnici, vše nádherně kvete:-)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekne si to napísala, odmena :-) Fakt ma človek z toho radosť. Ďakujem.

      Odstrániť
  13. Mery, uz tu bolo asi vsetko povedane. Uzasne sikovna, napadita a neunavna zienka. Tak nejako si predstavujem moju buducu zahradu pri chalupke. Zatial iba vo sne. Neviem, ci sa niekedy dockam, rocky utekaju. Velikansky obdiv.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale dočkáš...myslím že ak budeš veľmi túžiť tak sa to udeje...ja som k nej tiež prišla na stare kolená a dočkala som sa. Je to len par ročkov, asi štvrtý ani neviem :-) čo ju mam, takže je tam ešte čo vylepšovať opravovať atď... Pozdravujem ťa a verím že si už zvykáš tam na novom mieste.

      Odstrániť
  14. Překrásné. To obdivuji, krásná zahrada, kterou stále vylepšujete. Musí to polknout spoustu času. Ale výsledek stojí za to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vierko ďakujem za komentárik, veľmi potešil. Krásny večer prajem.

      Odstrániť
  15. Ahoj Maji, né že by se mi jezírko předtím nelíbilo, ale teď je parádní !!! Nesji náhodou zahradní architekta?
    Při pohledu na Tvou zahradu se kochám, taková krása. Já vím, je zatím i spousta práce, ale výsledek je nádherný.
    Lavička pod obloukem z růží, spousta kytiček, barev a taky pěkně zamaskovaný manžel !!!
    Pivoňky se mi moc líbí, hlavně ty růžovo bílé, ty měla moje babi . A růžičky ...prostě krása.... ty barvy a ta plnokvětá...jééj.
    Děkuji za překrásnou podívanou.
    Už se těším, až nám ukážeš blúzku.
    Měj se krásně !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka si veľmi mila, tvoj komentárik ma vždy poteší :-) Vytúženu záhradu mam iba piatý rok, nemam ani veľke skúsenosti so záhradničením a preto veľa prerábam...keď mi niečo nieje po chuti prerobim. Času to zaberá... zatial možno aj na úkor oddychu, ale až bude základ hotový, záhradu bude treba už iba udržiavať. Maj sa krásne a príjemny víkend prajem.

      Odstrániť
  16. Merynko, tobě ta zahrádka tak krásně kvete, že je radost pohledět, hlavně miluji růžičky a tobě kvetou jako o život, jako vždy - žlutá je nádherná. Jezírko teď vypadá lépe, kamínky tomu dodaly úplně jiný, pěknější ráz. A tvoje romantická lavička za chvilku zaroste krásně růžičkami, moc pěkné. Na tvoji blúzku jsem zvědavá. Už se těším na další nápady :O). Merynko přeju pěkný den, u nás už několik dní prší, tak se na sluníčko těším :O) Maryša :O)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Marienko, dík za návštevu. Si trafila do bielého, ta lavička...ak si si všimla už mam aj na druhej strane maličku sestričku a bude nádherna ak sa v strede stretnú :-)) Krásny víkend prajem.

      Odstrániť
  17. Děkuji, že jsem se u tebe mohla projít krásnou rozkvetlou zahrádkou :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za návštevu a som rada že sa páči.

      Odstrániť
  18. Underbara trädgårdsbilder!

    Ha en fin start på veckan!
    Kram Marie

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...