panorama3

panorama3

streda 27. marca 2013

Pralinky

pre kúpačov nachystané, padol na to celý deň, pomedzi to som stihla upiecť 
tri zamatove rolády s rôznymi plnkami...jednu sme už skoro 
zjedli ku kávičke :-) a ďalšie naplním zajtra, lebo dnes už nebolo síl...
...
Postup na pralinky  tu
...

...čokoládu ja používam tuto...mala by byť aspoň 50%.
...

...plnku som dnes robila pepermintovú a višňovú...
...
...pralinky sa krásne lesknú ak pridám do čokolády trošičku cery...
...
...
...
...
...
...
...

...a trošku výzdoby...zlatý dážď zo záhrady a nachystané vajíčka...
...
...

Dnes aj keď snežilo,  sneh sa hneď topil ...
...
...
...
Zatiaľ Vás pozdravujem, prajem príjemné chystačky na sviatky jari a krásne dni prajem.

35 komentárov:

  1. ...a já myslela, že si Slovenka a teď koukám, Belgičanka! Mery, jen zírám! Vypadají jak z nejlepší cukrárny.
    Moc zdravím a přeji sladký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)))no Ty si ma ale rozosmiala... Helenko ďakujeeeem.

      Odstrániť
  2. Marienko, nazdobeno máš krásně, ale ty pralinky .... áááááááách ... to musí být dobrůtka, protože už jen na kouknutí jsou skvostné!!!!! Přeji krásný večer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Jituško, veľmi milé do Teba, pozdravujem.

      Odstrániť
  3. Wow, domácí čoko pralinky... tak ty já MŮŽU :o) to je moje velká slabost :o) moc se Ti povedly, je to opravdu nádherná práce!!! A jak to u vás nádherně kvete, u nás v Praze mrzne, až praští, co rozkvetlo, už je zase v háji... tak trošku závidím... krásné velikonoce, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenko mrzne až praští aj u nás, len ja ich na noc vždy zakryjem koberčekom :-) som potešená že sa moje pralinky páčia a fakt sú chutné, hlavne ten pepermenint...a syn tvrdí že viac višne. No, komu čo...ďakujem za komentík a pozdravujem Ťa.

      Odstrániť
  4. Ahoj Mery, tak to je krása. Určite to stálo za to obetovať celý deň. Hneď by som ochutnala.
    Máš to všetko krásne. Aj Tebe príjemné sviatky.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V rychlosti nakukuji, mám ještě spoustu psaní a tááák mě to nebaví, že utíkám na své oblíbené blogy a tady u tebe Mery, tolik dobrot! Jejda, co já bych dala za jedno tvoje kokino. Čokoláda se mi rozplývá na jazyku... mňam, mňam! Já si to tak živě představuji, že tu chuť snad fakt cítím. :-))) Těším se, že se sem, k tobě, v pátek vrátím, to už budu mít volno, snad nějaká pralinka ještě zbyde!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboooj Peťka, kľud...nejaku tu pralinku Ti na piatok uchovám :-)))U nas od rána stále sneží, asi bude Veľká noc na snehu, si ho ešte užijeme. Krásne dni prajem.

      Odstrániť
  6. Pralinky, to bude mlsání, jsou nádherné Mery, měj se moc hezky a krásné svátky...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mery, teda kam se na tebe hrabou všechny lindty, belgičané, švýcaři....na slovensku se dělají andělské pralinky...taková krása, že to ani snad není možné. Jak to děláš? Ta tvoje rodinka má teda doma poklad!!! Tak přeji krásné velikonoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som nutkanie Janka pre taku domácu čokoládku, keď som v telke počula ako nas oblbujú
      že veľkonočné figurky "čokoládové" a okolo čokolády iba prešli. Tak toto bude keď už čokoláda tak poctivá :-))Pekne dni prajem.

      Odstrániť
  8. Maruško ty ses minula povoláním, tys měla založit firmu na výrobu pralinek, byla bys známá po celém světě:-))))
    A koukám jak vám to tam krásně kvete, u nás to nějak spí.....
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Ajko, si sama sranda :-)) No a mam pocit že aj u nas to už zaspi znova lebo vytrvalo sneží.

      Odstrániť
  9. Ahoj Maji, teda Ty jsi mistr cukrář, pralinky vypadají náááádherně a určitě jsou moc dobré.
    Radost se dívat.
    Jen jsem se Maji chtěla zeptat co je cera , nějak na to nemůžu přijít.
    Výzdobu máš krásnou, na Velikonoce jsi hezky připravená.
    Vidím, že i na zahrádce Ti to pěkně kvete. U nás zatím nic, jen jeden malinkatý hyacint,který přečkal i mrazíky.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Janka, Fakt sú dobré :-) ďakujeeem. Cera je stužený pokrmový tuk...mam ju na fotke pri pepermintovej fľaši, kuk. Na 200g čokolády malú lyžičku cery. Krásne dni prajem.

      Odstrániť
  10. Mery, ako pozerám na tie pralinky, asi ťa prídem aj ja vykúpať a vyšibať! :D Padla mi sánka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaaaj Katko, to budem mooooc rada len prídi :-))) Ďakujem.

      Odstrániť
  11. Ahoj Maji, děkuji za odpověď. Nějak mi nedošlo ,že je to název tuku.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty si ale šikovná. Toľko parády si nachystala. Ten kredenc v pozadí na fotke vyzerá úžasne. Pekné sviatky. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Mery, Tvoje pralinky jsou naprosto dokonalé!!!! Nádherně vypadají a určitě i výborně chutnají!! Mery, přeji Tobě a celé Tvé rodině krásné Velikonoce!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale keď to píše taká profička ako Ty...tak tomu aj uverím :-))ďakujeeem krásne.

      Odstrániť
  14. Škoda,že nemám nejakého polievača, aby som ho poslala ťa vykúpať.Za takéto pralinky by to stalo.Vyzerajú nááááádherne a sú iste aj fantastické.Myslíš,že by som mohla raz aj ja také vyrobiť?Neviem,neviem... Hela - helga 2

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko nežartuj...veď To dokáže hocikto kto ma len trochu trpezlivosti a Ty jej máš na rozdávanie, pri tvojích krásnych prácach :-) V Drevonaxe na poschodí majú teraz výpredaj foriem, možno ešte nejaka ostala, skús, ak nie dobre ceny sú aj v kauf...a postup je hore u mňa...držím palce, som presvedčená že ich budeš skúšať.

      Odstrániť
  15. No ja neverím .... fakt je u Vas tak sucho a vychádzajú kvety???? U nas je všetko biele a o kolko sme juznejsie .... to je jasne, Ty si zazracna vila a teraz cele dni len mavas prutikom a roztapas si sneh na zahradke ... a raz si mavla vedla sup, hned boli pralinky na svete :) Krasne sviatky zelam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maťka presne je to u nas tak ako to vidíš na fotke...ale sucho nieje, zem je premočená veľmi,vidno to tam. Už dva dni sneží ale hneď sa vešetko topí, doteraz aj mrzlo, dnes trošku povolilo. Jaaaj a pralinky hneď neboli :-( s tými je piplačka riadna :-)) Maj sa krásne, dúfam že ti je už lepšie.

      Odstrániť
  16. Majiiiiiiiiiiii, tie pralinky su priam fantasticke, skoda zahryznut...teda to by som Ta prisla obliat za taku vysluzku............. pekne sviatky Ti prajem !!!
    krasne sa Ti prebudza zahradka u nas je stale sneh aj dnes padal :(((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka ďakujem krásne a kľudne zabehniiii...aj u nas sneží ale sa sneh neudrží.

      Odstrániť
  17. asi stopnem Mirku a pridam sa aj ja hehe
    vyzeraju perfektne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa tešííím :-)) Popzdravujem a prajem krásne jarné sviatky.

      Odstrániť
  18. no Majiiii ja len zíram :-) prezlečiem sa za kupačka a hneď som u vás :-) Mňam. ŠIKULKA!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...