panorama3

panorama3

sobota 9. júna 2012

Moje ruže

                                      
                           Prajem Vám krásny sobotňajší deň a vítam Vás na návšteve. Môj dnešný príspevok bude patriť mojím najobľúbenejším a navznešenejším kvetom našej záhrady, ružiam. Dlho som čakala, kedy už rozkvitnú, tento rok im to trvalo, rozkvitli  pozdejšie. Momentálne sú v plnom kvete a ja sa chodím nabíjať ich energiou viackrát za deň. Zbožňujem aj ich vôňu, najmä tej cyklámenovej hneď na začiatku, pasovala som ju za kráľovnú všetkých mojich ruží :-)) Potešte sa spolu so mnou a nakuknite do mojej záhrady ruží.
                          















7 komentárov:

  1. Ta tvoje zahrádka, to je balzám na duši...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásné růže a zahrádku, po letošní zimě mě téměř všechny růže pomrzly :( Tak se potěším tvými fotografiemi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Majka to je u Teba raj na zemi!Proste nadhera,ruže zbožnujem!Vidim,že maju maxi staroslivost a vela lasky.Wou,pa prajem pekny večer Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jééj Mery, ani nevieš akú radosť si mi spravila, ja milujem ruže, sú to moje najobľúbenejšie kvety zo všetkých :-)) Máš ich nádherné, to je radosť aj fotiť :-D Tiež Ti prajem krásný víkend, mne si ho tiež spravila, vďaka! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dievčatá moje, ďakujem krásne za návštevu a som veľmi rada že sa ruže páčia aj Vám :-)
    Sonia, to mi je ľúto, aj mne dve zmrzli a boli veľmi dobre zakryté...no táto zima bola
    tuhá a narobila dosť veľa škôd :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teeda ty si hotová pěstitelka růží!!! Při pohledu na tvé fotky úplně cítím tu jejich božskou vůni ...krása

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maji mas ich nadherneeeeeeeeeeeeeeeeee ,mne ostala len jedna tahava ... ta vona musi cloveka ocarit ...tak nech sa Ti krasne sniva a opaja :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...