panorama3

panorama3

streda 25. apríla 2012

Kabelkový setík

                          V piatok ideme gratulovať...pre oslávenca som si pripravila tento setík, dúfam že poteším. Taška na nákup v podobe srdiečka vždy po ruke a aby nechýbali aj kľúče poslúži kľúčenka. A nakoniec na všetke potrebné dámske veci do kabelky,  kozmetická taštička :-) Zišla by sa ešte peňaženka...ale to až na budúce.
Porovnanie veľkosti taštičky.
Taška ako srdiečko, pripravená na nákup...


A ešte by som Vám chcela predstaviť nášho ochrancu domu, ktorého som si ušila pred nedávnom...

Krásny deň Vám prajem :-)

5 komentárov:

  1. Ahoj Maji, mas prekrasny blog, nadherne pracicky, som rada, ze si tu a budem chodit urcite na ;cumandu;

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaaj Mirka, potešenie na mojej strane a ďakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Majuško, máš u mě na blogu ocenění, tak snad Ti udělá radost:o))). Máš tady opět krásné čmanění. Ta panenka je naprosto úžasná!!! Jsi moc šikovná:-D. Páčko Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujeeeem krásne Miška, samozrejme že ma to veľmi potešilo a milo prekvapilo... Ani neviem či som si to už zaslúžila, môj blog je ešte len v plienkách :-))) ale veľmi si to od Teba vážim.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som tu znova!ta taštička na zips ma velmi zaujala,je to tvoj napad,alebo je niekde navodik?mne trva dlho pokial pridem nato ako sa to šije.dakujem zatial

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...