panorama3

panorama3

nedeľa 25. marca 2012

Víkend v záhrade

Tento víkend bol nádherný a ako stvorený na prácu v záhrade...medzi tým ako som ja pripravovala hriadky na sadenie, okopávala jahody,  sadila hrášok atď...manžel sa pustil do trávnika...najprv som chcela že ho sama hrabľami očistím, no zistila som že je to práca pre koňa ale nie pre mňa :-( manžel sa ponúkol že ho el. kultivátorom prevzdušní a odstráni suchu trávu, plešiny trávnika...a veľmi tým spríjemnil a urýchlil prácu ktorú by sme ručne robili možno aj celý týždeň.
Potom ho ešte poriadne zahnojil a teraz už len čakať až sa krásne zazelená a dúfať že sa po zime veľmi nepoškodil. 

Tento záber som spravila na nášho modrého tátoša, ktorého sme konečne vytiahli von a prevetrali :-))
Ale hlavne na krokusky ktoré rastú v trávniku, do ktorého som ich pred tromi rokmi vysadila.


Aha a tuto som aj ja, hoc len v tieni 

Toto je naše jazierko ale rybky bohužiaľ neprežili, aj keď po iné roky v pohode, no mrazy sa toho roku k nim kruto zachovali :-(

Pohľad z predu od hlavnej cesty, páči sa mi ako nádherne svietilo slniečko... 

Môj najobľúbenejší posed...

A to je už všetko, ďakujem za pozornosť a dovidenia na budúce...záhrada je v poriadku a ja sa už môžem pustiť do môjho tvorenia :-))))) aby som zas niečo pridala...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...